Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ROZWIĄZANY] [B6] Różnica w siłe hamowania pomiędzy stronami - przękatna.


george

Rekomendowane odpowiedzi

Forumowczki i forumowicze,

Będąc na okresowym badaniu technicznym wyszła rozbieżność na poziomie około 20%. Niższą siłą hamowania odznacza się prawy przód i lewy tył. W ubiegłym roku zmieniałem zaciski z 312 na 320, tył był malowany. Przy okazji tego zalany ATE DOT 4 typ 200. Czy problem leży w pompie hamulcowej?

Z góry dziękuję za pomoc! :hi:

@Dev , może przyjdzie Ci coś na myśl.

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fundamentalne pytanie czy aby 'zaciski' masz sprawne, czy robiłeś regeneracje tak aby to co wkładasz było w pełni sprawne?
Czy kupiłeś zestaw na przód i po prostu wrzuciłeś na samochód?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.06.2021 o 15:25, george napisał:

Niższą siłą hamowania odznacza się prawy przód i lewy tył.

Hmm,  to wgląda jakby jedna sekcja pompy była słabsza. Ale czy to ona :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ivanek napisał:

Fundamentalne pytanie czy aby 'zaciski' masz sprawne, czy robiłeś regeneracje tak aby to co wkładasz było w pełni sprawne?

Przód był rozbierany kompletnie.

3 godziny temu, Pieterb napisał:

Hmm,  to wgląda jakby jedna sekcja pompy była słabsza. Ale czy to ona :eusathink:

Też mi to przyszło na myśl, ale jutro wybiorę się na inną stację w celu potwierdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była jakaś akcją z zapowietrzeniem układu? Pękł przewód czy coś w tym rodzaju  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.06.2021 o 22:15, Dev napisał:

Była jakaś akcją z zapowietrzeniem układu?

Robiąc w ubiegłym roku BT diagnosta zasugerował zapowietrzenie (miesiąc przed przeglądem zmieniałem przewody). 

Dzisiaj byłem na innym SKP (tutaj chociaż zapytał o to, które osie są pędzone) i wyszło, że jedynie prawy przód słabiej hamuje. Zacięte prowadnice? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, george napisał:

Robiąc w ubiegłym roku BT diagnosta zasugerował zapowietrzenie (miesiąc przed przeglądem zmieniałem przewody). 

Dzisiaj byłem na innym SKP (tutaj chociaż zapytał o to, które osie są pędzone) i wyszło, że jedynie prawy przód słabiej hamuje. Zacięte prowadnice? 

Sprawdz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyszczenie zacisków (lewą prowadnica) była zapieczona i... wymiana zagiętego przewodu w oplocie rozwiązały problem hamowania i skrzypienia.

 

Dzięki @Dev za podpowiedź w sprawie przewodu.

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...