george 216 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 (edytowane) Forumowczki i forumowicze, Będąc na okresowym badaniu technicznym wyszła rozbieżność na poziomie około 20%. Niższą siłą hamowania odznacza się prawy przód i lewy tył. W ubiegłym roku zmieniałem zaciski z 312 na 320, tył był malowany. Przy okazji tego zalany ATE DOT 4 typ 200. Czy problem leży w pompie hamulcowej? Z góry dziękuję za pomoc! @Dev , może przyjdzie Ci coś na myśl. Edytowane 24 Lipca 2021 przez george Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ivanek 71 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 Fundamentalne pytanie czy aby 'zaciski' masz sprawne, czy robiłeś regeneracje tak aby to co wkładasz było w pełni sprawne? Czy kupiłeś zestaw na przód i po prostu wrzuciłeś na samochód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 W dniu 11.06.2021 o 15:25, george napisał: Niższą siłą hamowania odznacza się prawy przód i lewy tył. Hmm, to wgląda jakby jedna sekcja pompy była słabsza. Ale czy to ona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 4 godziny temu, Ivanek napisał: Fundamentalne pytanie czy aby 'zaciski' masz sprawne, czy robiłeś regeneracje tak aby to co wkładasz było w pełni sprawne? Przód był rozbierany kompletnie. 3 godziny temu, Pieterb napisał: Hmm, to wgląda jakby jedna sekcja pompy była słabsza. Ale czy to ona Też mi to przyszło na myśl, ale jutro wybiorę się na inną stację w celu potwierdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 Była jakaś akcją z zapowietrzeniem układu? Pękł przewód czy coś w tym rodzaju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 W dniu 14.06.2021 o 22:15, Dev napisał: Była jakaś akcją z zapowietrzeniem układu? Robiąc w ubiegłym roku BT diagnosta zasugerował zapowietrzenie (miesiąc przed przeglądem zmieniałem przewody). Dzisiaj byłem na innym SKP (tutaj chociaż zapytał o to, które osie są pędzone) i wyszło, że jedynie prawy przód słabiej hamuje. Zacięte prowadnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 18 minut temu, george napisał: Robiąc w ubiegłym roku BT diagnosta zasugerował zapowietrzenie (miesiąc przed przeglądem zmieniałem przewody). Dzisiaj byłem na innym SKP (tutaj chociaż zapytał o to, które osie są pędzone) i wyszło, że jedynie prawy przód słabiej hamuje. Zacięte prowadnice? Sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 24 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2021 (edytowane) Wyczyszczenie zacisków (lewą prowadnica) była zapieczona i... wymiana zagiętego przewodu w oplocie rozwiązały problem hamowania i skrzypienia. Dzięki @Dev za podpowiedź w sprawie przewodu. Edytowane 24 Lipca 2021 przez george Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się