Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie turbo do BFB pod 220-230 KM


lutnik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 
Powoli kończy mi się powoli seryjne turbo w BFB.
Stąd mam kilka pytań:
1. ile mocy ogarnia turbo BEXowe i czy pasuje p&p ? 
2. Dać turbo BEX, swoją robić na hybrydę czy brać jeszcze inną?
3. kogo polecacie do regeneracji i  budowania hybrydy?  Gdzie robiliście ? Geremi ostatnio zbiera trochę słabe opinie.  Perun turbo? Top Mar?

4. jakie są dopuszczalne luzy wirnika przy tipie ? osiowe - brak luzu ? poprzeczne 1-2mm ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat i czy może ktoś miał do czynienia z hybrydami od total turbo? Życzą sobie 1450zł za hybrydę na kutym kole cnc, wałek clipping, nowe żeliwo i wydajność do 250KM, 2 lata gwarancji bez limitu km. Opinie mają niby ok ale wiadomo jak to jest z tymi opiniami w necie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, hopek03 napisał:

daj od razu K04 064

albo hybryde z twojego BFB

a ona pasuje p&p ? 
z hybrydami ostatnio różnie wychodzi i tak nie jestem przekonany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, przem8 napisał:

Podepnę się pod temat i czy może ktoś miał do czynienia z hybrydami od total turbo? Życzą sobie 1450zł za hybrydę na kutym kole cnc, wałek clipping, nowe żeliwo i wydajność do 250KM, 2 lata gwarancji bez limitu km. Opinie mają niby ok ale wiadomo jak to jest z tymi opiniami w necie...

Kolega @Mariox37montował, pytaj Jego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, pelonek1 napisał:

Kolega @Mariox37montował, pytaj Jego.

Rzuciło mi się w oczy właśnie ale ostatnio na forum był w styczniu więc mogę szybko nie doczekać się odpowiedzi, a czasu za dużo nie mam na podjęcie decyzji :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, przem8 napisał:

Rzuciło mi się w oczy właśnie ale ostatnio na forum był w styczniu więc mogę szybko nie doczekać się odpowiedzi, a czasu za dużo nie mam na podjęcie decyzji :P

Też to widziałem że był w styczniu. PW pisz, dostanie email z informacją.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.06.2021 o 22:14, przem8 napisał:

Podepnę się pod temat i czy może ktoś miał do czynienia z hybrydami od total turbo? Życzą sobie 1450zł za hybrydę na kutym kole cnc, wałek clipping, nowe żeliwo i wydajność do 250KM, 2 lata gwarancji bez limitu km. Opinie mają niby ok ale wiadomo jak to jest z tymi opiniami w necie...

Brałem od Nich ponad pół roku temu ale to mocniejsze z potencjałem niby 280-300KM.Zrobiłem na nim coś około 14 tyś. i jest wszystko ok.To które Ty chcesz brać to zakupił jakiś czas temu forumowicz Emejcz, wejdź w Jego temat.Też był z niego zadowolony dlatego ja też je wziąłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.06.2021 o 14:43, lutnik napisał:

3. kogo polecacie do regeneracji i  budowania hybrydy?  Gdzie robiliście ? Geremi ostatnio zbiera trochę słabe opinie. 

Ale to tylko tu na forum,  na grupach na fb panuje całkiem inny trend. Końcem marca założyłem od niego hybrydę z potencjałem 260KM. Nie było problemów ze strojeniem, ile koni jest to nie wiem bo nie bylem na hamowni. Soft zdalnie robił @Galetto z SOFT-MOD Performance. Na tym programie turbo ładuje 1bar przy 2800 obr/min, a przepływ maksymalnie 200 g/s. Ja na chwilę obecną nie mogę nic złego powiedzieć o Geremim. Z kontaktem problemu nie było, zrobił turbo jakie chciałem i odpukać żeby nie było z nim problemów :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

To i ja podepnę co u mnie było zrobione.

Turbo hybryda w firmie Turbo Dackar Nowy Sącz

Mapa i złożenie Fimic ,IC wtryski w firmie Arkadio Garage

Pacjent BFB  Quattro

Auto modyfikowane ponad roku temu i odpukać wszystko w porządku przejechane ponad 20tyś i nic się nie dzieje.

Pozdrawiam

Po mapie i modach obraz.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.06.2021 o 19:50, pelonek1 napisał:

Też to widziałem że był w styczniu. PW pisz, dostanie email z informacją.

Hej . No faktycznie dawno mnie Tutaj nie było:( turbo dmucha i ma się dobrze. Sprzęgło się wys...ło ale nowe wsadzone z kołem dwumas i obite kevlarem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończy mi się turbo, zaczyna przepuszczać olej, jakieś firmy godne polecenia firmy do regeneracji?

W ogóle mam rzekomo 220 koni ( BFB, ośka ) to na seryjnej turbinie raczej nie jest to do osiągnięcia prawda?

Wrzucić jakieś inne turbo czy regenerować obecne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Hubcio099 napisał:

Kończy mi się turbo, zaczyna przepuszczać olej, jakieś firmy godne polecenia firmy do regeneracji?

W ogóle mam rzekomo 220 koni ( BFB, ośka ) to na seryjnej turbinie raczej nie jest to do osiągnięcia prawda?

Wrzucić jakieś inne turbo czy regenerować obecne?

220 KM w seryjnym turbo w BFB to raczej wątpliwa sprawa. W moim starym A4 BFB jest 212 KM przy założonym DP, dodatkowym IC z BEX i wtryskami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Hubcio099 napisał:

Wrzucić jakieś inne turbo czy regenerować obecne?

Na tyle wystarczy k03s z bexa. Regenerowane na nowym żeliwie strony gorącej do kupienia za 800-1000zł od ręki ze znanych i raczej polecanych zakładów. Wtryski masz z bexa? Jeśli nie to zapomnij o mocy powyzej 180-190KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.06.2021 o 22:14, przem8 napisał:

Podepnę się pod temat i czy może ktoś miał do czynienia z hybrydami od total turbo? Życzą sobie 1450zł za hybrydę na kutym kole cnc, wałek clipping, nowe żeliwo i wydajność do 250KM, 2 lata gwarancji bez limitu km. Opinie mają niby ok ale wiadomo jak to jest z tymi opiniami w necie

Kolego już pewnie za późno napisze. Ale może przyda się innym , ja kupiłem od nich hybrydę k003 do mojego BFB jakoś w lipcu, założyłem jeszcze tip z kwasowki. Na hamowni dużo nie uzyskałem w porównaniu do stage 1 było 198 km a jest 220 km ale przyczyna jest pompa paliwa nie daje rady już. Co do turbo to fajnie się sprawuje  przejechane 20 tys. I wszystko na plus wstaje podobnie ale nie ma turbo dziury i auto ciągnie jak samolot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, hascher85 napisał:

ja kupiłem od nich hybrydę k003 do mojego BFB jakoś w lipcu,

Kupiłem też to turbo. Wyszło 240KM i 340niuta ale pewnie jeszcze coś by ugrał ale trzymają inne rzeczy. Ja mam trochę mieszane odczucia co do tego turbo ale póki co działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, przem8 napisał:

Kupiłem też to turbo. Wyszło 240KM i 340niuta ale pewnie jeszcze coś by ugrał ale trzymają inne rzeczy. Ja mam trochę mieszane odczucia co do tego turbo ale póki co działa.

Robiłeś już sprzegło ? :) u mnie już slizgało bardzo. Mariot Garage z Katowic włożył wszystko nowe, sprzęgło docisk, dwumas i tarcza roznitowana i założone nowe tarcze z kevlarem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Mariox37 napisał:

Robiłeś już sprzegło

Tak i to wcześniej po samym programie przed hybrydą. Miałem wibracje od prawie nowego dwumasu, avj ma najgorszy mozliwy dwumas, i wsadziłem zestaw z awx z tarczą sprzęgła z bfb ze sprężynami. Z przeniesieniem napędu nie mam najmniejszego problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...