Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie turbo do BFB pod 220-230 KM


lutnik

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, przem8 napisał:

Tak i to wcześniej po samym programie przed hybrydą. Miałem wibracje od prawie nowego dwumasu, avj ma najgorszy mozliwy dwumas, i wsadziłem zestaw z awx z tarczą sprzęgła z bfb ze sprężynami. Z przeniesieniem napędu nie mam najmniejszego problemu. 

No tak miałem robić ale juz nie chciałem mu mieszać i włożył SACHS wszystko + ten kevlar . Też wyszło ok. 240KM tylko kabrio cięzka krowa bo 1700kg i do scigania sie nie nadaje :) choć w porównianiu do serii 163 jest inna jazda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W q szału tez nie ma ale już normalnie mozna się poruszać. U mnie w peaku dmucha 1.1b i góra do 1 schodzi. U Ciebie podobnie doładowanie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.09.2021 o 13:36, przem8 napisał:

Na tyle wystarczy k03s z bexa. Regenerowane na nowym żeliwie strony gorącej do kupienia za 800-1000zł od ręki ze znanych i raczej polecanych zakładów. Wtryski masz z bexa? Jeśli nie to zapomnij o mocy powyzej 180-190KM

Auto na pewno nie jedzie jak 180-190 koni tylko lepiej. Wg Niemca 220 koni i 310 albo 340 nm, teraz nie pamiętam.

Jeździłem bexem fabrycznym i jest słabszy odczuwalnie.

Czy gołym okiem będzie można odróżnić turbo i wtryski czy są bfb czy z bexa? Nie znam się

Mam na pewno zrobiony downpipe bo auto pięknie sobie pracuje, ale dalej nie wiem

Edytowane przez Hubcio099
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.09.2021 o 11:46, przem8 napisał:

Kupiłem też to turbo. Wyszło 240KM i 340niuta ale pewnie jeszcze coś by ugrał ale trzymają inne rzeczy. Ja mam trochę mieszane odczucia co do tego turbo ale póki co działa.

Czemu masz mieszane odczucia. Co cie niepokoi. A to ładnie ci wyszło ja mam dużo porobione ale wynik słaby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi się tak trafiło ale po dwóch dniach od strojenia zaczął szaleć boost od 4 tys przy zmianach biegów przy pełnym boocie i słabiej zaczęła wstawać jakby sprężyna w wg się ugniatała. Przy okazji posprawdzane multum rzeczy, kilka wymienionych i nie dało to poprawy. Sytuacja już opanowana ale jakiś niesmak pozostał. Poza tym mimo nowych uszczelnien cieklo z odplywu płynu chłodniczego i trzeba było się ratować masą uszczelniającą ale to taki pikuś. Oczekiwałem odrobinę więcej od tego produktu ale już przywykłem, że zawsze coś jest pod górkę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

18 godzin temu, przem8 napisał:

Wtryski z bexa są czarne. 

Może pokażę Ci fotkę pod maską , patrzyłem to niby z bfb też sa takie czarne.

Byłbyś w stanie po wielkości turbiny ocenić czy to bfb czy bex czy raczej nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Hubcio099 napisał:

Byłbyś w stanie po wielkości turbiny ocenić czy to bfb czy bex czy raczej nie?

Nie. Z bfb są ciemnoniebieskie. Koncowke nr spisz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.09.2021 o 07:10, przem8 napisał:

Może mi się tak trafiło ale po dwóch dniach od strojenia zaczął szaleć boost od 4 tys przy zmianach biegów przy pełnym boocie i słabiej zaczęła wstawać jakby sprężyna w wg się ugniatała. Przy okazji posprawdzane multum rzeczy, kilka wymienionych i nie dało to poprawy. Sytuacja już opanowana ale jakiś niesmak pozostał. Poza tym mimo nowych uszczelnien cieklo z odplywu płynu chłodniczego i trzeba było się ratować masą uszczelniającą ale to taki pikuś. Oczekiwałem odrobinę więcej od tego produktu ale już przywykłem, że zawsze coś jest pod górkę :P

To coś miałeś pecha.Mam od Nich,zresztą już Ci pisałem. Zaraz będzie rok i sporo już kilometrów zrobiłem. Co jakiś czas zalicza tor.Porobione tylko na prawie 260 KM i absolutnie żadnego problemu. Niedługo przygotowania pod więcej, zobaczymy ile uda się z niej wycisnąć ale ma jeszcze zapas...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, JarekST202 napisał:

tor.Porobione tylko na prawie 260

To ile Ci dmucha powyżej  6 tys? U mnie od 6300obr przy 1 bar to juz 90% wysterowania nki więc zapasu nie ma, przy 6tys około 75-80% przy barze więc szału tez nie ma. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę znaleźć logi to zobaczymy...

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

Edytowane przez JarekST202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...