Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kpl zawieszenia przód w audi a4b6


Arturito

Rekomendowane odpowiedzi

Witam  po wymianie zawieszenia firmy master sport zaczeła ciasno chodzic kierownica brak wspomagania po wyjsciu z zakrętu nie odbija i zaczeły się stuki w zawieszeniu   oczywiscie zbieżnosc zrobiona  przejechane na zawieszeniu około 500km mechanik twierdzi  że tak mósi być gdýż  robią się luzy w zawieszeniu już brat zdążył wymienic znowu koncówki bo podobno z tej firmy są one felerne zna ktoś temat 

Edytowane przez Arturito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo z brakiem wspomagania tylko, że ja mam zawieszenie firmy SKV i nic nie stuka. Na początku myślałem, że musi się ułożyć i dotrzeć wszystko, ale nie. Przypuszczam, że zawieszenie stawia większy opór kolumnie, pompie i coś nie daje rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego że zły dział..

Same ustawienie zbieżności nie wystarczy, trzeba sprawdzić kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (czyt. pełna geometria zawieszenia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Arturito napisał:

Witam  po wymianie zawieszenia firmy master sport zaczeła ciasno chodzic kierownica brak wspomagania po wyjsciu z zakrętu nie odbija i zaczeły się stuki w zawieszeniu   oczywiscie zbieżnosc zrobiona  przejechane na zawieszeniu około 500km mechanik twierdzi  że tak mósi być gdýż  robią się luzy w zawieszeniu już brat zdążył wymienic znowu koncówki bo podobno z tej firmy są one felerne zna ktoś temat 

Musi nie mósi :P ale tak swoją drogą nie tylko końcówki master sport są felerne, możliwe, że zawieszenie na które wymieniłeś ma wady, albo już się psuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam to samo tylko z innym zawieszeniem, Febi wszystko nowe plus zawias i drążek stabilizatora sportowy, samochód był na geometrii plus zbieżność i kierownica zaczęła o wiele ciężej chodzić.  Pojeździłem z 500 km i zmieniłem jeszcze maglownicę jest troche lżej ale i tak ciężko i nie wraca się sama,  Byłem drugi raz na zbieżności to spec powiedział że wszystko nowe ciaśniejsze pasowania i musi się trochę ułożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj odebrałem kmpl zawias z regeneracji firmy Regum. Zobaczymy co będzie bo magiel tez nowy i nowa pompa wspomy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Ebou napisał:

Musi nie mósi :P ale tak swoją drogą nie tylko końcówki master sport są felerne, możliwe, że zawieszenie na które wymieniłeś ma wady, albo już się psuje.

Jakoś nie ufam tej marce ;p 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem dobre opinie o regum, o ms są skrajne - albo ktoś zachwala, albo opluwa, także domniemam zależnie od partii

Za wracanie kół do pozycji 0 w głównej mierze odpowiada właśnie kąt wyprzedzenia swożnia zwrotnicy (jeszcze pamiętam jak to w szkole tłumaczono na przykładzie widełek koła rowera że są wygięte do przodu :P )

Dużo może być czynników które to utrudniają, np. Za szeroki kapeć (duża powierzchnia styku z podłożem), nowe swożnie same w sobie sztywniej pracują, pompa wspomy od nowości auta (nie ma już tej samej wydajności), niektórzy nawet nigdy nie wymieniali oleju w układzie wspomagania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...