Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie działający kierunkowskaz powyżej 26 stopni celcjusza


zarow80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam dziwny problem z tylnym prawym kierunkowskazem mianowicie gdy temperatura na zewnątrz jest powyżej 26 stopni przestaje on działać i świeci się komunikat o spalonej żarówce  a jak tylko spadnie temperatura wszystko wraca do normalności.Co może być przyczyną ??? .Czy ktoś miłą taki dziwny problem

 

 

Edytowane przez zarow80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moduł haka a nie komfortu zdaje się bo moduł komfortu jest gdzie indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciężko by było wyciągnąć MK spod siedzenia kierowcy do bagażnika ;) Zainteresował bym się samą lampą a nie modułem. Sprawdzić styki w lampie i kostce - obstawiam, że tam leży problem. Sam miałem podobnie z 3 światłem stopu :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Skowrix napisał:

No ciężko by było wyciągnąć MK spod siedzenia kierowcy do bagażnika ;) 

Nooo :buahaha:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok pomyliłem się to ci myślałem że to moduł komfortu okazało się modułem haka ale nie wszyscy są Alfą i Omegą liczyłem że na tym naszym forum to są osoby które pomogą a nie krytykują ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.06.2021 o 16:22, Skowrix napisał:

No ciężko by było wyciągnąć MK spod siedzenia kierowcy do bagażnika ;) Zainteresował bym się samą lampą a nie modułem. Sprawdzić styki w lampie i kostce - obstawiam, że tam leży problem. Sam miałem podobnie z 3 światłem stopu :) 

Wymieniłem żarówkę , użyłem preparatu do czyszczenia styków i dalej to samo ? jakieś inne pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest mocno zaśniedziałe to sam preparat może nie dać rady, lepiej wyczyścić to mechanicznie. No i rozumiem, że sprawrdziłeś zarówno blaszki mocujące żarówkę jak i samą kostkę lampy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłem ponownie wszystko mechanicznie i dalej nic.Dodam że zauważyłem że jak zamykam auto to zawsze za pierwszym razem prawy kierunek włącza się z opóźnieniem w porównaniu do lewego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie problem będzie leżał w MCE. Musisz go wymienić. Ale zanim to zrobisz sprawdź, czy z MCE wychodzi napięcie na ten kierunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...