Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 c5 allroad 2.5 tdi


grippen

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć pany

Mam pytanie odnośnie odpalania jeżeli świece załączają się odpala od strzała. A dziś ciś mu odwalilo i krecił z 5 sekund. Obstawiam kąt wtrysku za późny. Jak to jest w tych modelach czy tak samo jak w moim starym b5 1Z to znaczy kanał 000 i rubryka 2 powinno być w granicach 50.  U mnie jest tak jak na fotkach mamy jakieggos specjalistę aby to zerknoł. Co mam z vagowac abyście zerkneli. I jaki jest login w tym modelu aby coś wyregulować

 

 

 

Screenshot_20210610-185157_Chrome.jpg

InShot_20210610_183408980.jpg

InShot_20210610_183430509.jpg

InShot_20210610_183441171.jpg

InShot_20210610_183454780.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt musi być na 2.0° ATDC, jeszcze lepiej na 1.8°

Uzupełnij poprawnie profil. Kod silnika masz pewnie BDG

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby jestem w cholere czasu ma forum i z poprzednim zero problemów. A ten nowszy i nawet nie wiem gdzie co sprawdzic he he. Jak biore grupe 004 to raz jest late raz early. I teraz nie wiem na co patrzec he he.a jsk to jest z grupą 000 kolumna 2 to kąt wtrysku czy w tym modelu jest inaczej. Wybieram silnik  póżniej basic setings. Dajcie znac  na co zwrócic uwage i zrobimy odpowiednie logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może troszkę dawkę rozruchową podregulować chyba kanal 005 jska powinna być najlepsza i oczywiscie aby zapisać to jski login w tych modelach taki jak w starych czyli 12233

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już wyżej napisałem. Musisz mieć na Late 2.0°, ATDC czyli after top dead center:wink:

Popraw kod silnika w profilu.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, grippen napisał:

Z wlepki wynika że kod silnika BCZ

No to taki masz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że będzie służył dobrze tak jak poprzednia b5 i myślę ze ten silnik już poprawiony był od wad. Postaram się poprawić ten kĄt wtrysku a powiedz mi login jaki jest aby poprawić dawkę startową. Mam zamiar sprawdzić te kolo może imbusy popuściły i się przestawił skubany 

Screenshot_20210620-144856_Chrome.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest pompa VP44 i tam nie da się dawki startowej zmienić. Jeżeli dobrze pamiętam steruje tym ECU i zmiana możliwa jest tylko programowo. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli trzeba kołem wyregulować w jedńa lub w drugą strone czyli u mnie musze zejsc z 4,4 na 2 lub 1.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, luzujesz śruby na kole zębatym wałka rozrządu i przesuwasz lekko kołem w danym kierunku. Ustawiasz na rozgrzanym silniku. Temp. cieczy przynajmniej 85°C

Pod żadnym pozorem nie ruszaj śruby 2 na kole pompy wtryskowej. Tylko śrubki oznaczone jako 1 na kole zębatym. 

20210620_200919.jpg

20210620_200945.jpg

20210620_200948.jpg

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w grupie 000 kolumna 2 tez sie odczytuje kąt czy w tych modelach luż gdzie indziej

 

InShot_20210610_183408980.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha ok a powiedz bo w tej grupie 004  co jakiś czas sie zmienia wartość raz hest early a raz Late to na co w patrzeć w jednym na koncu jest 100% a w innym 12%

 

InShot_20210610_183441171.jpg

InShot_20210610_183454780.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pompa zmieni na "Late"to w tym okienku przy prawidłowym ustawieniu musi widnieć 2°

Teraz masz 4,4° czyli za późno. Musisz przekręcić kołem aby przyspieszyć. Nie odkręcaj całkiem tych śrub, poluzuj je tylko trochę i delikatnymi puknięciami (np. trzonkiem młotka) przestawiasz. Zanim poluzujesz zrób sobie znak w  jakim położeniu jest koło. Tu chodzi o milimetry, jak nie zaznaczysz, nie będziesz widział czy już przsunąłeś i o ile. 

Screenshot_20210621-131733_Opera.jpg

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Piszę tutaj żeby nie zakładać nowego tematu.
Po wymianie rozrządu (oczywiście na blokadach) mam problem z ustawieniem kąta wtrysku. Miałem też błąd wtrysku sterującego

IBB.CO

Image 20210901-181430 hosted in ImgBB

Ciągle pokazywało 0.0 BTDC i nic się nie zmieniało w tej kolumnie. W tym momencie przyznam się, że przekręciłem koło w skrajne pozycje, auto nie odpalało i wywalił błąd:

IBB.CO

Image 20210901-201300 hosted in ImgBB

Wymieniłem uszkodzony wtrysk sterujący na nowy.
Teraz w kolumnie nr 3 jest ciągle 4,4 ATDC na LATE, przy kręceniu kołem zmienia się jedynie wartość wysterowania pompy wtyskowej, od 30% - 70%, a powinno być chyba 100,2% (tak zawsze miałem).
Przy EARLY wartość w kolumnie nr 3 się zmienia (od 8-16BTDC)

(Póżniej dołącze zdjęcia)
 

Co może być przyczyną, że nie potrafie ustawić początku kąta wtrysku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę ustawia się na late na 2.0°. Jeżeli przestawiłeś już na maksa i dalej pokazuje za wysokie, to najprawdopodobniej przestawiony masz rozrząd na pompie o 1 ząbek. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...