Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AEB Logi do sprawdzenia+błędy


Hzz

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

podpiąłem dzisiaj kompa do samochodu i wywaliło te błędy co poniżej. Do tego samochód nie jedzie jak powinien chyba. Jest mapa na 181 koni zrobiona przez poprzedniego właściciela z wykresem, ale to było dwa lata temu. 

http://vaglogi.pl/log-000_001_002_DAYZQ7.html

http://vaglogi.pl/log-002_007_025_6g14DV.html

Boost max do 0,8 bara, a na 1 i drugim biegu lata jak chorągiewka, dopiero od 3 biegu trzyma.

 

Błędy:

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 557    
  Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05
           Software Coding: 04001
            Work Shop Code: WSC 00000
14 Znalezione:  
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
        P1602 - 35-10 - - - Intermittent
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
        29-10 - Short to Ground - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
        07-10 - Signal to Low - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
        P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
        P0116 - 35-10 - - - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
        26-10 - Output Open - Intermittent
00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT
        26-10 - Output Open - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
        P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
        P0134 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
        P0134 - 35-10 - - - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
        26-10 - Output Open - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
        11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal
        P0501 - 35-10 - - - Intermittent
16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal
        P0121 - 35-10 - - - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj wiązki, w błędach masz napisane od czego i wujek google doskonale Ci podpowie. Jak nic nie wyjdzie to wymiana tych uszkodzonych elementów, czyli jak ma być dobrze to wyjdzie grubo ponad tysiak na same części takie jak: przepływka, sonda, czujnik wałka, n75 itd.. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...