Biaggi 0 Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 Czesc, powoli zaczynam myslec o zmianie swojego S5 B8 na S4 B9, ale troche mnie martwia podzielone opinie co do turbo (oraz skrzyni) w B9 w porownaniu do kompresora w B8. Nie mialem niestety jeszcze okazji przekonac sie na wlasnej skorze jaka jest roznica, wiec jesli jest tu ktos z Krakowa kto posiada S4 lub S5 B9 i zgodzilby sie na spotkanie polaczone z przejazdzka to bylbym wdzieczny . Prosze pisac na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 (edytowane) co do silnika to bez obaw gorzej ze skrzynią, na razie nie ma do niej czesci (jeżeli chodzi o mechatronikę) Edytowane 5 Lipca 2021 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biaggi 0 Opublikowano 6 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 17 godzin temu, Dev napisał: co do silnika to bez obaw gorzej ze skrzynią, na razie nie ma do niej czesci (jeżeli chodzi o mechatronikę) Ale skrzynia chyba mniej awaryjna niz S-Tronic, skoro to klasyczny automat, wiec raczej nie obawiam sie awaryjnosci. Chodzilo mi raczej o odczucia z jazdy. Z tego co wyczytalem to skrzynia raczej nie odstaje mocno od S-Tronic, gorzej z charakterystyka silnika, ktory nie sprawia wrazenia tak dynamicznego jak poprzedni z kompresorem, mimo ze na papierze wyglada lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się