Pejm 0 Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Cześć, moje auto zaczyna jechać od 3k obrotów, jest to bardzo meczące, przy startach i nawet podczas jazdy, po prostu się nie odpycha. -DV wymieniony na nowy. -Podciśnienia sprawdzone które dostrzegłem i 2 podciśnienia do turbiny od n75 tez szczelne. - dziur w dolocie nie zauważyłem ( Nie pompowałem ciśnieni w dolot ) - n75 sprawdzony miernikiem 0.30 omów Zrobiłem logi dynamiczne, ale nie przerobiłem ich na inny format a nie mam teraz dostępu do Vcd'sa, jak by ktoś mógł zobaczyć te logi i coś wywnioskować byłbym bardzo wdzięczny. logi robione na gazie, ale nie ma różnicy samochód chodzi mułowato na pb jak i na gazie. LOG-01-002-033-xxx.csv LOG-01-003-020-xxx.csv LOG-01-115-118-drag too.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 (edytowane) 37 minut temu, Pejm napisał: - dziur w dolocie nie zauważyłem ( Nie pompowałem ciśnieni w dolot ) A jak inaczej zauważyłeś że nie ma dziur w dolocie? Logi zrób do odcięcia a nie do 4-5 tyś obrotów. Dodatkowo wszystkie musisz zrobić dynamiczne na benzynie plus dynamiczny 2+33 na LPG oraz 2+33 statyczny na benzynie. Logi wrzucaj np na vaglogi.pl i wrzucaj tutaj tylko linki bo nie wszystkim chce się pobierać Twoje pliki, zapisywać na dysku i wrzucać np na vaglogi.pl. Poniżej masz swoje logi obrobione przez vaglogi.pl. Turbo bardzo późno wstaje, przepływka mało wskazuje, tyle zauważyłem ja, chociaż są tutaj specjaliści którzy Ci to ocenią jak wrzucisz wszystko tak jak pisałem Ci wyżej. http://vaglogi.pl/log-002_033_a9S08B.html http://vaglogi.pl/log-003_020_cbwMAs.html http://vaglogi.pl/log-115_118_9D3qSj.html EDIT: uzupełniłbyś profil poprawnie, albo napisał chociaż jakiego 1,8T temat dotyczy. Edytowane 7 Lipca 2021 przez pelonek1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pejm 0 Opublikowano 7 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 55 minut temu, pelonek1 napisał: A jak inaczej zauważyłeś że nie ma dziur w dolocie? Logi zrób do odcięcia a nie do 4-5 tyś obrotów. Dodatkowo wszystkie musisz zrobić dynamiczne na benzynie plus dynamiczny 2+33 na LPG oraz 2+33 statyczny na benzynie. Logi wrzucaj np na vaglogi.pl i wrzucaj tutaj tylko linki bo nie wszystkim chce się pobierać Twoje pliki, zapisywać na dysku i wrzucać np na vaglogi.pl. Poniżej masz swoje logi obrobione przez vaglogi.pl. Turbo bardzo późno wstaje, przepływka mało wskazuje, tyle zauważyłem ja, chociaż są tutaj specjaliści którzy Ci to ocenią jak wrzucisz wszystko tak jak pisałem Ci wyżej. http://vaglogi.pl/log-002_033_a9S08B.html http://vaglogi.pl/log-003_020_cbwMAs.html http://vaglogi.pl/log-115_118_9D3qSj.html EDIT: uzupełniłbyś profil poprawnie, albo napisał chociaż jakiego 1,8T temat dotyczy. Wyjąłem gumowe elementy dolotu i sprawdziłem czy niema dziur. Bardzo Ci dziękuje za wrzucenie na vaglogi, nie pomyślałem o tym. Statyczne na benzynie mogę wrzucić jutro. Turbo strasznie późno wstaje, myślę nad wyjęciem turbiny i sprawdzeniu wastegat'a. Macie jakieś pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Wszystkie logi jeszcze raz zrób tak jak Ci pisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pejm 0 Opublikowano 7 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Logi będę mógł zrobić w następnym tygodniu dopiero, może z tych uda się kolegom z forum coś wydusić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 (edytowane) To jest awt? Jeśli tak to coś było dlubane. Nic więcej nie wydusi z tych logów, a późno wstaje turbo bo pewnie żeliwo popękane albo sztanga wg źle ustawiona. Edytowane 7 Lipca 2021 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pejm 0 Opublikowano 7 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 9 minut temu, przem8 napisał: To jest awt? Jeśli tak to coś było dlubane. Nic więcej nie wydusi z tych logów, a późno wstaje turbo bo pewnie żeliwo popękane albo sztanga wg źle ustawiona. Awt po vinie, a głowica z AUM ( Taki juz kupiłem i teraz walczę żeby to normalnie jeździło ) . Sztangi na samochodzie raczej nie ustawie, strasznie mało miejsca tam jest. Pęknięć strony gorącej turbiny od góry nie wdziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Z zewnątrz żadnych pęknięć nie zobaczysz, jakby były to nie dałoby się tym jeździć Log turbo z odpiętą wtyczką od n75 i będzie wszystko jasne, poza tym do powtóki wszystkie jak kolega wyżej pisał. Bez tego i to koniecznie poprawnie zrobionych nawet nie ma co podchodzić do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pejm 0 Opublikowano 2 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 (edytowane) Przepraszam ze to tyle trwało, poprawione logi, może teraz uda się coś zobaczyć Dynamiczne: 002/033 : http://vaglogi.pl/log-002_033_2QxmJTR.html 115/118 : http://vaglogi.pl/log-115_118_0rLXANv.html 003/020 : http://vaglogi.pl/log-003_020_k4sBLgR.html 115/118 : Odpiety N75- http://vaglogi.pl/log-115_118_aL635.html Statyczny: 032: http://vaglogi.pl/log-032_ktiE2F9.html Błedy które były kasowane przed logami: 17964- Regulacja CIsnienia doładowania/ P1556 -35-10 Nieosiagnieta grtanicja regulacji - sporadyczny 16804- System Katalizatora/ P0420-35-10- ZA mała skuteczność- sporadyczny Edytowane 2 Października 2021 przez Pejm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Sprawdź dv i można podkręcić trochę sztangę wg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się