Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana sprężyn w gwincie


DamiaN3Q

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć może ktoś pomoże.
Sprawa wygląda tak,że obecnie na aucie (a4 b6 avant)siedzi gwint ta-technics ale pękła sprężyna z tyłu od strony pasażera oraz z przodu od strony kierowcy. I teraz moje pytanie brzmi czy podejdą do tego gwintu sprężyny eibach pro-kit czy szukać jakichś innych? Bo nie bardzo widzi mi się wsadzac nowego zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj w Mapet Tuning  , może Ci Łukasz coś dobierze , ale tylko z TA bo muszą iść sprężyny o tej samej charakterystyce a nie te które pasują długością czy średnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dekiel 13 napisał:

ale tylko z TA bo muszą iść sprężyny o tej samej charakterystyce a nie te które pasują długością czy średnicą.

niekoniecznie. Jak obsługujemy auta w wyścigach to zawieszenia posiadają w zestawie kilka sprężyn wiec oprócz regulacji dobicia odbicia i wysokości dobieramy tez inne sprężyny. W tym wypadku jak dopasujesz sprężynę wymiarowo taka sama ale innego producenta to po prostu zmienisz trochę charakterystyk zawiasu. 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło. mi bardziej o indeks nośności. Nie wiem też jak bedzie zachowywał sie zawias z inna sprężyną na każdej osi mimo ,że oczywiście wymiarowo bedą się zgadzać.

Jak mam Eibach ProStreet S i zamówiłem sobie extra tylną sprężynę ponieważ ta z nówki kompletu miała nieczytelny numer a potrzebny mi był do wbicia w papiery bo auto mam na norweskich numerach. Zamówiłem dokładnie tak,ą samą więc może i Mapet tuning ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, dekiel 13 napisał:

Nie wiem też jak bedzie zachowywał sie zawias z inna sprężyną na każdej osi

gorzej by było z inna na każdym kole ;)

ja mówię o wymianie na tego samego producenta i tą samą charakterystykę na każdej osi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, DarekS4 napisał:

gorzej by było z inna na każdym kole ;)

ja mówię o wymianie na tego samego producenta i tą samą charakterystykę na każdej osi. 

Wtedy nie ma problemu , wymiana , geometria po kilku dnia i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny cały komplet chciałem wymienić, do sprowadzenia u mapeta 160zl sztuka od zawiasu ta-technix z Niemiec, ale stwierdziłem że dołożę i kupię nowy gwint z MTS będzie z głowy na dłużej. Dzięki za pomoc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.07.2021 o 21:10, DamiaN3Q napisał:

Sprężyny cały komplet chciałem wymienić, do sprowadzenia u mapeta 160zl sztuka od zawiasu ta-technix z Niemiec, ale stwierdziłem że dołożę i kupię nowy gwint z MTS będzie z głowy na dłużej. Dzięki za pomoc ?

ale wiesz, że MTS ma całe komplety, ale też jako części zamienne każdą jedną pierdołę. Mógłbyś sobie kupić np. tylko amorki i sprężyny z regulacjami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, 3r4 napisał:

ale wiesz, że MTS ma całe komplety, ale też jako części zamienne każdą jedną pierdołę. Mógłbyś sobie kupić np. tylko amorki i sprężyny z regulacjami

Już zamówiłem kompletny gwint z MTS'a. Korzystniej wyszło kupić cały nowy gwint niż rozdrabniać się na części, bo z przodu też była walnięta sprężyna, a nie wiem czy te sprężyny z gwintu MTS podeszłyby pod ten gwint TA-Technix. A części z MTS'a łatwiej dostępne są. Na dłużej będę miał spokój z zawieszeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...