Awra 28 Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 Panowie jak w tytule. Co zrobione: DP zamiast DPF brak środkowego I zamiast końcowych wspawane rury ukryte w puchach (końcowe od s4b8) Wszystko na seryjnej średnicy. Problem jest taki, że powyżej 2 tys obrotów tak buczy w środku, że źle się tym jeździ. Nie wiem co z tym teraz zrobić. Z zewnątrz dźwięk jest bardzo fajny ale w środku przeżywam katusze. Jedyne to jak uchylę szyby to jakby mniej w tej kabinie buczy ale to może być tylko wrażenie. Da się może coś wspawać w miejsce środkowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 Wpada w rezonans przez brak środkowego... miałem C5 AVF bez środkowego, powyżej 3 k rpm straszny hałas. Sprawdź mocowania, może przez któreś wpada w drgania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 15 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 (edytowane) 3 godziny temu, george napisał: Wpada w rezonans przez brak środkowego... miałem C5 AVF bez środkowego, powyżej 3 k rpm straszny hałas. Sprawdź mocowania, może przez któreś wpada w drgania. Nieee, no widzielibyśmy. Zdjęty z auta był i byłem przy zakładaniu. Poza tym do tej pory nie miałem środkowego tylko puchy końcowe z serii 3.0 tdi. Edytowane 15 Lipca 2021 przez Awra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się