Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 2.5 piszczenie, dziwna praca silnika


Damian98

Rekomendowane odpowiedzi

A no i jeszcze co do mechanika to porażka, po odebraniu auta, co chwilę jakieś niespodzianki, a to wtyczki nie podłączone, a to urwany kabel od czujnika oleju.. No masa tego, tyle co to przełożył i nic poza tym, wszystko trzeba bylo składać po nim samemu..zostawil samochód z otwarta maska na ponad 2msc, siadl siłownik maski to próbował wmówić, że tak sie zdarza.. Ale no, że mu nie popuscilem to wymienił bez kosztów.. Pourywal górne uchwyty od lamp, próbując wmówić, że były popękane a krótko przed oddaniem auta do niego, sam je "regenerowałem" były dobre, oczywiście nie obeszlo sie bez polamanego slizgu pod lampą..duzo by wymieniać.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie będzie jakiś czujnik do temperatury, do załączenia wentylatorów?Bo coś podobnego znalazłem w google.

20210719_211153.jpg

Edytowane przez Damian98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to wygląda na jakiś czujnik podciśnienia ale nie znam się na tym silniku, dobrze by było jakby ktoś inny się wypowiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik na wężu jest od temp. płynu (choć w 2,5 jest zielony i w magistrali przy pompie ) pewmie węża nie mieli i założyli od 2,8 , śrubka która była na foto ta urwana jest od osłony paska wieloklinowego ( w sumie są trzy ) albo nie dokrecona była lub też urwał ją za mocno dokręcając- pod nimi są jeszcze takie dłuższe tulejki dystansowe i często na odwrót ktoś wklada (w konsekwencji połamane osłony i czasami zniszczony pasek )

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, ale to oznacza, że ten czujnik może pozostać nie podłączony? No bo błędów żadnych nie ma, wtyczki również, więc może faktycznie od 2.8. Dziś jak znajde czas, to zrzucam zderzak, pas i dam znać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Damian98 napisał:

No dobrze, ale to oznacza, że ten czujnik może pozostać nie podłączony? No bo błędów żadnych nie ma, wtyczki również, więc może faktycznie od 2.8. Dziś jak znajde czas, to zrzucam zderzak, pas i dam znać..

Tak dokładnie nie podłączony zostaw ,

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra sprawa wygląda tak, że koło pasowe juz zdemontowałem, paski oczywiście też, ściągnąłem wisko, żeby mieć lepszy dostęp. Posprawdzalem ręka czy wszystko chodzi tzn. klima, alternator etc wszystko gra. Natomiast mam problem, bo śruba, która narobiła tego bałaganu, to nie śruba od środkowej pokrywy rozrządu a śruba napinacza (chyba napinacza, niżej wstawie zdjęcie), która się zerwała, gwint został no i zbytnio nie przychodzi mi pomysł wydostania jej, jedynie chyba wiercenie ale jak podejść tam wiertarka.. Z mojego słabego mechanicznego punktu widzenia mam do wymiany koło pasowe, oczywiście oba paski wymienię dla spokoju, chociaż, ten drugi wygląda dobrze no i ten chyba napinacz. A z pytań to czy poradzę sobie z tym jak nigdy dotąd tego nie robiłem? Chodzi o ten napinacz z ala amortyzatorkiem. Jak wydostać gwint od tej śruby? No i czy ma ktoś może schemat pasków do 2.5? Niby wiem jak to tam ma iść, ale z schematem byłbym pewniejszy.

Z góry sorki za moje może głupie pytania, ale z zawodu jestem weterynarzem nie mechanikiem, ale chce sam to zrobić. 

20210720_214938.jpg

20210720_214233.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa no i jeszcze pytanie, czy te śruby od koła imbusowe dawać nowe, bo gdzieś to czytałem..one wyglądają jak nowe ale no może po każdym ściągnięciu trzeba dać nowe, no i czy je trzeba dokrecic z siła 10Nm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba, że można wymienić samą rolke? Ktoś podpowie? Ew. podeśle jakiś link z pasująca rolką, jeśli jest możliwość same jej wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup nowy napinacz, po śruby możesz pojechać do ASO i jak będą za drogie to niech chociaż powiedzą co to za śruby, to sobie dobierzesz w innym sklepie. Żeby wykręcić kup sobie zestaw do wyciągania urwanych śrub. Zerwała się na równo z blokiem? Bo nie widzę tego na zdjęciu. Co do zasady śruby M8 dokręca się z siłą 27 Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zrobić to w miarę tanio a dobrze, bo nie powiem troche portfel boli, a ceny takich napinaczy to 300zl z tego co znalazlem oczywiście zamiennik, więc tanio juz nie wyjdzie, bo jeszcze koło, paski, śruby.. Śruba nie zerwała się równo z blokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no i jeszcze pytanie, wstawiam poniżej zdjęcie pasków i moje pytanie czy mogę zamiadługość403 kupic 6pk2400? Niby piszę, że pasuje do 2.5, bo ten 6pk2403 ciężko dostępny, a wolałbym zamówić oba z jednego miejsca no a te oznaczenia to długośc, więc chyba te 3mm nie zrobią różnicy, czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest to do Audi przeznaczone to będzie tylko trudniej nałożyć ale napinacz powinien się na tyle naciągnąć. Upewnij się, że z dobrej firmy bierzesz, jak Contitech (Continental) np.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak będę zamawiał z contitechu. Jutro będę wojował z tą urwana śruba, tylko nie wiem jak.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak urwała się na równo to tylko zestaw do wyciągania urwanych śrub, jak będzie trochę wystawać to możesz spróbować coś przyspawać do niej i wykręcić lub dobrymi cążkami jak będzie odpowiednio dużo wystawać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ona nie urwała sie równo ani nie wystaje, gwint siedzi w środku..nie wiem, czy ona nie była dokręcona, albo przekręcona co naruszyło jej konstrukcję..

20210722_013557.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra a polecasz jakiś? Albo jakaś firme daną co sprzedaje na sztuki? Śruba to m8x10x25 klasa 10.9,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obojętnie co się nada, bo nawet najdroższe można zepsuć jak się nie będzie uważać. Najważniejsze to na spokojnie przy wierceniu żeby wiertła nie złamać. Budżet sammsobie ustal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno pytanie, da rade zdjąć tą całą łapę napinacza? Bo jak tak dziś spojrzałem to nie dam rady chyba ogarnąć tego w tym trybie serwisowym a nie chce odpinac tych wszystkich węży..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...