Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVF korekty.


RoGeReK98

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szarpie mi silnikiem, korekty na 2 cyl. +1,6 a na 4cyl. +2,4 1 3 bliskie 0 Mocy nie ubyło nie kopci? przejmować się tym? czy pompowtryski padają lub mogą to być oringi, wałek? Co dalej powinienem sprawdzać. 

Dziękuje za każda pomysł!

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprędzej uszczelnienie pompowtrysku już się kończy(te dwa co na plusie masz) i radził bym to zrobić bo będzie i tak coraz gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Pieterb napisał:

Najprędzej uszczelnienie pompowtrysku już się kończy(te dwa co na plusie masz) i radził bym to zrobić bo będzie i tak coraz gorzej.

Dzieki za odpowiedz a mogę to czymś potwierdzić? czy muszę rozbierać? ew. z tego może wynikać stan silnika czyli uszkodzone coś na 2 i 4 cylindrze? 330k nalotu ma więc. Chyba że poprostu zabrać się za uszczelnienia i zobaczyć efekt. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może też być i jakieś inne uszkodzenie na tych cyl. ale bez rozebrania raczej konkretnie i na 100% to nie da się stwierdzić. Uszczelnienie pompek kosztuje stosunkowo nie wiele więc od tego bym zaczął.

Tu ewentualnie jeszcze można zobaczyć grupę 23 i ewentualnie jeszcze test na zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...