Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby wynik na hamowni


andrew01

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

miałem ostatnio robiony program i dzisiaj podjechałem z ciekawości na hamownię aby zobaczyć co wyszło. Byłem nastawiony na 180-190KM ale po pomiarze wyszło jedynie 152KM. Czy można w przybliżeniu stwierdzić czy pomiar pasuje do logów dynamicznych? Czy pomiar mógł być skopany? 

 

Wykres:

9d498054daf4ce61med.jpg

 

Logi przed programem zrobione już na wtryskach 320cc:

http://vaglogi.pl/log-002_033_xbWJr.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_a83okq.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_UScn0O.html

 

Logi po programie:

http://vaglogi.pl/log-002_033_63e1v.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_08i4G.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_RZmQ3p.html

 

Ograniczeniem u mnie jest turbina, seryjna K03, która pompuje już tak średnio.
Ale patrząc na przepływ to nie ma chyba takiej tragedii jak to wyszło na hamowni.

Prośba o opinię co o tym sądzicie.

Pozdrawiam
Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jakby przy 4600 złapał jakiś problem bo widać spadek a później przy 5400 znowu zaczyna się delikatnie wspinać. Gdyby nie to i leciałby równo to pewnie miałbyś te 180-190. Pytanie tylko co mu dolegało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiar nie pasuje do logów.
Patrząc po logach powinno być więcej.

Dlaczego wpisał na wykresie seria?
Byłeś przy tym pomiarze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie nie mówiłem, że jest po programie. Zajmują się też chip tuningiem i chciałem uniknąć zbędnych komentarzy dot. zdalnego tuningu zrobionego u kogoś innego. Przy pomiarze byłem, wykres jaki powstawał podczas pomiaru wydaje mi się, że jest taki jaki otrzymałem. Co prawda w samochodzie nie siedziałem i trzeba było wyjść z warsztatu ale widziałem jak się "kreski" robiły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem wstępnie umówiony na przyszły tydzień na powtórzenie pomiaru. Ale z rozmowy wynikło, że przy pomiarze za bardzo nie było miejsca na pomyłkę, więc pewnie wyjdzie podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile razy hamował, dwa? Za kazdym razem tak samo wyszlo? Wykres ma się nijak do logów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi się dwa pomiary, chyba że zaplaciłeś z 50zł. Daj sobie spokój z tymi "fachowacami".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 nie ale 130 :rolleyes: Skoro mają chęci aby zhamować ponownie to ok, ale jak wyjdzie podobnie to na pewno podjadę jeszcze w inne miejsce.

Edytowane przez andrew01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze temperaturowo zdychał, tym bardziej po tylko jednym pomiarze może miał zagotowany dolot. A może od logów coś się stało, przecież każdy kto ma te auta dłubnięte wie, że co chwila są problemy z zaworkami i nieszczelnościami :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórzyć logi na stan dzisiejszy i jeśli nic się nie zmieniło to ten wynik jest z doopy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej aktualne log'i, ja tam za bardzo nie widzę takich problemów jak na wykresie z hamowni, samochód ładnie równomiernie przyspiesza:

http://vaglogi.pl/log-002_033_7phwB.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_9P0iO.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_i0J7U.html

Turbo trochę w górnych partiach niedomaga ale to już było wiadomo od początku, że ta mała K03 nie jest nowa :)

Dwie sprawy mi się jeszcze przypomniały:

- auto było pasami zapięte z tyłu, jak i z przodu, z przodu na krzyż w sensie, że pas zaczepiony z lewej strony samochodu był podpięty do zaczepu w podłodze z prawej strony i odwrotnie,

- przed pomiarem kilkukrotnie autem wjeżdżali na rolki bo coś tam chyba nie pasowało,

- po pomiarze gostek powiedział, że pod koniec pomiaru mocno trzęsło samochodem,

Dzisiaj specjalnie na to zwróciłem uwagę i żadnych drgań nie zauważyłem, czy przy pomiarze przód też się zapina? Jeśli nie to czy zapięcie z przodu mogło mieć wpływ na pomiar?

Edytowane przez andrew01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to normalne, bedziesz jezdził po 5 hamowniach i na kazdej bedzie inny wynik, witaj w Pl. Auto jedzie lepiej od serii? próbowałęś zmierzyć jakies czasy przyspieszeń przed i po i porównać z autami o podobnej mocy?

Edytowane przez Łukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...