Skocz do zawartości
IGNOROWANY

cieżkie odpalanie auta na ciepłym


Mefiiuu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam borykam sie z problem od dłuzszego czasu i juz nie mam pomysłu na to wiec do rzeczy.

Auto po modyfikacjach : sztywny dolt, centralny intelcooler , wtryski od audi TT BAM, hybrydowe turbo i wydajniejsza pompa paliwa 

Auto wystrojone na 230km i 350 NM kod silnika AVJ 

WWW.TURBO-CONCEPTS.DE

ACHTUNG : Neue Version 2 ! - 330l/h satt 265l/h ! Allgemeines: Viel Hobby- Schrauber wissen nicht, dass die Kraftstoffpumpe genau so wie die…

Problem polega na jak auto sie nagrzeje to ciezko je odpalic. Musze krecic go 5-6 razy zeby odplił.

Czasami po dopaleniu jest brak reakcji na gaz i po chwili gasnie. 

W aucie zostało wymieniony czujnik połozenia wału, czujnik  temp. cieczy chłodzacej , orginalny filtr paliwa z aso

Na listwie paliwowej jest 4 bary wiec moge wykluczyc niskie cisnienie w układzie paliwowym. 

Jakies pamysły ?

Edytowane przez Mefiiuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Łukasz13 napisał:

Rozumiem ze obserwowałes cisnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie kiedy problem występuje?

mechanika prosiłem o sprawdzenie cisnienia na listwie i powiedział ze jest wszytko wporzadku z cisnienim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Łukasz13 napisał:

Rozumiem ze obserwowałes cisnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie kiedy problem występuje?

Wiesz może czy tunerzy wyłączają układ powietrza wtórnego i układ odprowadzania pary paliwa ?

C875B31B-51C3-49AC-B645-60FC103D8713.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Mefiiuu napisał:

mechanika prosiłem o sprawdzenie cisnienia na listwie i powiedział ze jest wszytko wporzadku z cisnienim

czyli nie wiesz.

 

10 minut temu, Mefiiuu napisał:

Wiesz może czy tunerzy wyłączają układ powietrza wtórnego i układ odprowadzania pary paliwa ?

C875B31B-51C3-49AC-B645-60FC103D8713.jpeg

nie rozumiem tego pytania, tak wyłaczają albo nie wyłanczają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Łukasz13 napisał:

czyli nie wiesz.

 

nie rozumiem tego pytania, tak wyłaczają albo nie wyłanczają...

Nie wiem ale mechanik mówił ze jest 4 bary pod obciążeniem tak jak powino być 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Łukasz13 napisał:

Ja nie pytałem jakie jest cisnienie pod obciązeniem, czy problem występuje pod obciązeniem?

Nie tylko przy rozruchu na ciepłym silniku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, zionx napisał:

Do sprawdzenia czujnik położenia wału

Został wymieniony na nowy tak samo jak czujnik temp cieczy chłodzącej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Mefiiuu napisał:

Został wymieniony na nowy tak samo jak czujnik temp cieczy chłodzącej 

Nie szkodzi, do sprawdzenia

W następnej kolejności odepnij wtyczkę od evapu, pojeździj i zobacz czy coś się zmieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, zionx napisał:

Nie szkodzi, do sprawdzenia

W następnej kolejności odepnij wtyczkę od evapu, pojeździj i zobacz czy coś się zmieni

 Tez była odpinana od evapu i tez był problem z tym.

A może tez tak dziać ze wsadziłem mocniejsza pompę paliwa bez korekty softu i jak się nagrzeje to jest później problem z odpaleniem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ciśnienie paliwa po zapłonie i przy odpalaniu. W filtrze masz regulator więc ciśnienie powinno być i tak stałe 4bary, poza tym podejrzyj wartości czujnika g62/g2.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, za ciśnienie odpowiada regulator w filtrze.

Sprawdź czujnik wału

 

(Przemo mnie uprzedził :) )

Edytowane przez zionx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przem8 napisał:

Sprawdź ciśnienie paliwa po zapłonie i przy odpalaniu. W filtrze masz regulator więc ciśnienie powinno być i tak stałe 4bary, poza tym podejrzyj wartości czujnika g62/g2.

Mechanik sprawdzał ciśnienie wykładzie i było 4 bary czujnik g62 został wymieniony na nowy wczoraj patrzyłem vcdsem i pokazywał 95 stopni 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I przy okazji sprawdź na vcds prędkość obrotową silnika podczas kręcenia rozrusznikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, zionx napisał:

I przy okazji sprawdź na vcds prędkość obrotową silnika podczas kręcenia rozrusznikiem

Okey grupa 01? Bo ogólnie to się dzieje jak silnik ma 90 stopni zaparkuje auto i pójdę do sklepu powiedzmy 10-15 min i już ma problem z odpaleniem a jak się ochłodzi to pali normalnie. Jak nazywa się ten zaworek co jest zaznaczony na zdj ? Bo mam go bezpośrednio podłączony do turbo 

C8BDB25F-0627-4C70-9F7D-055EB40A5395.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, zionx napisał:

Zwykły zaworek jednokierunkowy

Wiesz jakie ma numery bo patrzyłem u siebie ale nie ma nic napisane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...