Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odpalanie 1.8t


Patrykbfb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem z moją A4. Po dłuższym postoju przy próbie odpalenia za pierwszym razem  odpala bardzo rzadko, jak po kilku obrotach nie odpali cofam zapłon druga próba i po dwóch obrotach pali perfekcyjnie. Żadnego telepania szarpania I innych rzeczy. Problem pojawił się razem z innym problemem jakieś dwa miesiące temu ale wcześniej telepalo jeszcze silnikiem przez jakieś 10 sekund. Diagnoza wysokie ciśnienie w przewodach układu chłodzenia, brak ogrzewania, zalana Swieca na drugim cylindrze. Głowica w górę, wysłana na szczelność pęknięcie między zaworami. Kupiłem więc nową głowice obrobione gniazda nowe prowadnice zawory itd. Nowy kpl. Rozrządu przód tył wszystko złożone na dobrych częściach jednak problem z odpalaniem pozostał. Wymienione świece,  cewki, filtr paliwa knecht, Pompa paliwa (bo buczala). Czujnik temperatury g62 rano pokazuje temperaturę zbliżoną do temperatury otoczenia +-2 stopnie. Czy ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze można zrobić? Bądź miał podobny problem?  Dodam jeszcze że w aucie nie ma lpg. Przekopalem 80 stron forum i nie znalazłem odpowiedzi a wiele osób boryka się z podobnym problem. 

Edytowane przez Patrykbfb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Patrykbfb napisał:

Witam wszystkich forumowiczów. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem z moją A4. Po dłuższym postoju przy próbie odpalenia za pierwszym razem  odpala bardzo rzadko, jak po kilku obrotach nie odpali cofam zapłon druga próba i po dwóch obrotach pali perfekcyjnie. Żadnego telepania szarpania I innych rzeczy. Problem pojawił się razem z innym problemem jakieś dwa miesiące temu ale wcześniej telepalo jeszcze silnikiem przez jakieś 10 sekund. Diagnoza wysokie ciśnienie w przewodach układu chłodzenia, brak ogrzewania, zalana Swieca na drugim cylindrze. Głowica w górę, wysłana na szczelność pęknięcie między zaworami. Kupiłem więc nową głowice obrobione gniazda nowe prowadnice zawory itd. Nowy kpl. Rozrządu przód tył wszystko złożone na dobrych częściach jednak problem z odpalaniem pozostał. Wymienione świece,  cewki, filtr paliwa knecht, Pompa paliwa (bo buczala). Czujnik temperatury g62 rano pokazuje temperaturę zbliżoną do temperatury otoczenia +-2 stopnie. Czy ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze można zrobić? Bądź miał podobny problem?  Dodam jeszcze że w aucie nie ma lpg. Przekopalem 80 stron forum i nie znalazłem odpowiedzi a wiele osób boryka się z podobnym problem. 

Czujnik położenia wału może.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym aucie filtr paliwa to tylko oryginał,wiem bo przerabiałem niedawno problem,też miałem problem z odpaleniem po dłuższym postoju, wymieniłem filtr paliwa Knecht razem z pompą paliwa i wiele nie pomogło. Wymiana filtra na oryginał definitywnie rozwiązała problem. Pompę paliwa dałem sam wkład Pierburg.Mierzyłeś ciśnienie paliwa na listwie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czytałem że właśnie knecht to ori. Ciśnienia nie sprawdzałem będę musiał zmierzyć. Co do czujnika położenia wału przeważnie są z nim problemy na ciepłym silniku a tu problemu nie ma po rozgrzaniu. Dla przykładu dziś Odpalił od strzała po nocy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest Knecht oryginał i Knecht made-in China:decayed:. Jak kupiłem jako oryginał i był China,zmieniłem na zakupiony w ASO i problemy się skończyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mam czarowany samochód, ponieważ jeżdżę rok z filtrem Manna i wszystko działa bez zarzutów. :eusathink:

Sprawdziłbym ciśnienie paliwa, w drugiej kolejności wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo u siebie po nocy slabo odpala za pierwszym wymienialem nawet regulator cis.paliwa filtr i nic nie dalo gadelm z kumatym gosciem to powiedzial ze gdzies na przewodzie paliwowym jest mala nieszczelnosc i po dlugim postoju spada cisnienie i cofa paliwo dlatego tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2021 o 17:34, Patrykbfb napisał:

Sprawdzę te ciśnienie na listwie, załóżmy że będzie prawidłowe to co dalej? 

Błędy są jakieś ? 
czujnik walka, czujnik temperatury 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.08.2021 o 07:07, michu123 napisał:

Ja mam to samo u siebie po nocy slabo odpala za pierwszym wymienialem nawet regulator cis.paliwa filtr i nic nie dalo gadelm z kumatym gosciem to powiedzial ze gdzies na przewodzie paliwowym jest mala nieszczelnosc i po dlugim postoju spada cisnienie i cofa paliwo dlatego tak jest

Jak NAWET wymieniałeś regulator jak regulator jest w filtrze ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tamek141 napisał:

Jak NAWET wymieniałeś regulator jak regulator jest w filtrze ? 

Kolega michu123 ma w profilu B5 a tam jest regulator ciśnienia na listwie wtryskowej :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2021 o 17:00, Skowrix napisał:

Kolega michu123 ma w profilu B5 a tam jest regulator ciśnienia na listwie wtryskowej :)  

No tak, nie sprawdziłem bo to podgrupa b6/7 i dlatego ale ogólnie polecam to rozwiązanie do b6 przy mocniejszej pompie paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc sprawa wygląda następująco. Ciśnienie paliwa sprawdzone jest jak najbardziej w porządku, ale nabija 4 bary i od razu spada w ciągu minuty do 0 jaka może być przyczyna? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Patrykbfb napisał:

Więc sprawa wygląda następująco. Ciśnienie paliwa sprawdzone jest jak najbardziej w porządku, ale nabija 4 bary i od razu spada w ciągu minuty do 0 jaka może być przyczyna? 

No to nie do końca w porządku ;) ciśnienie sprawdzałeś w trakcie jazdy czy tylko na postoju? Kiedy ciśnienie spadnie rozumiem ze auto gaśnie ? No i z tą nieszczelnością coś robiłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle napisałem. Ciśnienie po zapłonie, na wolnych obrotach i w trakcie jazdy Wporzadku, ale po zgaszeniu samochodu od razu spada jakby paliwo się cofalo. Dla przykładu kolegi Audi sprawdziliśmy u niego ciśnienie było tragiczne ale po zgaszeniu auta nie spadalo od razu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, michu123 napisał:

Jezeli filtr masz nowy to pompa do wymiany jak w moim przypadku

Filtr jest nowy Pompa również 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...