Treys 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Witajcie ! Temat podobno w miarę znany z tulejami, ostatnio zaczęło mi coś skrzypieć w zawieszeniu, szybkie sprawdzenie i okazało się tuleje gumowe widoczne na zdjęciach poniżej. Samochód ogólnie nie jeździ tylko sezonowo na zloty ( temu się zapewne psuje ) oczywiście zamontowany mam Air. Gumy wyglądają jak wyglądają i zastanawiam się czy nie zmienić komplet przód + tył na poliuretan - auto oczywiście tylko zlotowo więc rocznie około 3k-4k km nie więcej. Czy ktoś ma u siebie poli i mógłby powiedzieć jak się sprawuje ? Czy jest sens w to iść czy może jest jakiś lepszy sposób na wahacze ;) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker 13 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Na forum często polecają firmę Regum - naprawa elementów zawieszenia REGUM.PL Firma specjalizuje się w naprawie elementów zawieszenia do samochodów osobowych tzn. wahacze, sworznie, drążki kierownicze, przerabianiu tulei gumowo-metalowych nie występujących w... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Treys 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 1 minutę temu, aker napisał: Na forum często polecają firmę Regum - naprawa elementów zawieszenia REGUM.PL Firma specjalizuje się w naprawie elementów zawieszenia do samochodów osobowych tzn. wahacze, sworznie, drążki kierownicze, przerabianiu tulei gumowo-metalowych nie występujących w... Generalnie nie ma problemu kupić nowe wahacze jednak przy air ride gumowe, które są nie wytrzymują opuszczania i podnoszenia samochodu więc się rozrywają i pewnie z kolejnymi było by to samo, dlatego myślę o polituranie bo tak też mi kilka osób poleciło, ale chciałbym się polecić i poznać opinie czy ktoś może tutaj zmieniał u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Faktycznie lepszy byłby poliuretan bo się nie zerwie. Z drugiej strony możesz auto opuścić do tego stopnia, w którym możesz jeszcze po równej drodze jeździć i w tedy skręcić zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 (edytowane) Znajomy montował poliuretan w Pasacie, zawieszenie stało się sztywniejsze i pogorszył się komfort jazdy. Ja montowałem w Toyocie ale tam jest inne zawieszenie Powerflexy i bardzo pozytywne odczucia pojazd lepiej trzyma się na zakrętach, wybojach, nie wspominając o trwałości. Edytowane 23 Sierpnia 2021 przez KINIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Treys 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 6 godzin temu, KINIAM napisał: Znajomy montował poliuretan w Pasacie, zawieszenie stało się sztywniejsze i pogorszył się komfort jazdy. Ja montowałem w Toyocie ale tam jest inne zawieszenie Powerflexy i bardzo pozytywne odczucia pojazd lepiej trzyma się na zakrętach, wybojach, nie wspominając o trwałości. U mnie komfort jazdy reguluje się na zawieszeniu im niżej tym bardziej miękko im wyżej tym czuć wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się