dawid93 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 (edytowane) Witam. Na biegu jałowym czasami rzuci silnikiem co czuć siedzac w środku. Od czego zacząć? Edytowane 26 Sierpnia 2021 przez dawid93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Mam to samo. Wstępna diagnoza mechanika wskazuje na problem z pompowtryskiwaczem. Za półtora tygodnia oddaję auto do serwisu zajmującego się pompkami i dam znać co wynikło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 (edytowane) Z tego co wyczytałem na forum to osoby wskazują problem na uszczelki na pompowtryskach. Nie spotkałem się z odpowiedzia że rzeczywiście to było konkretną przyczyną dlatego zadałem pytanie w nowym temacie. Daj znaka, oby zdiagnozowali dobrze i żebyś nie zabulil za dużo ? Edytowane 26 Sierpnia 2021 przez dawid93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Dzięki Mechanik uprzedził mnie, że demontaż pompowtrysków często kończy się demontażem głowicy więc lekkiego stracha mam ale za półtora tygodnia się okaże, mam nadzieję, że nie będzie tak źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
indyczes 3 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Najpierw należy zacząc od podoginania pinów na wtyczkach pompowtrysków, koszt zerowy i w wielu przypadkach pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ecobuda 26 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2021 U mnie podoginałem piny na wtyczkach i 100 km spokój a później znowu. Mam już nowa listwę zasilająca wtryski czeka tylko na wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Daj znaka czy pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorski3 15 Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2021 22 godziny temu, ecobuda napisał: Mam już nowa listwę zasilająca wtryski czeka tylko na wymianę. Możesz podać link gdzie kupiłeś ? Czy brałeś zamiennik z allegro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slomirog250 0 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Witam. mam podobny problem zimny silnik na biegu jałowym nierówno pracuje. po przejechaniu km juz wszystko jest ok. jakie logi zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Ja jestem już po wizycie u mechanika. Logami stwierdził, że korekcje na dwóch pompkach odbiegają od normy. Po zdjęciu pokrywy zaworów stwierdził jednak najgorsze - wytarty wałek rozrządu, wytarte regulacje pompowtrysków, prawdopodobnie wytarte również szklanki, wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy. Dał mi do wyboru dwie opcje: 1) wymiana wałka, panewek, regulacji, pompowtrysków, szklanek, pompy vacum, pompy paliwa, tulejowanie gniazd i płukanie układu w koszcie całkowitym około 7 tys. Opcja 2) wymiana uszczelniaczy pompek i regulacji koszt 600 zł. Na razie wybrałem opcję drugą - więc wymienił mi uszczelniacze i regulacje. Po tej operacji korekcje wtrysków nie są idealne, ale zaczęły mieścić się w normie. Pojeździłem trochę autkiem i jak na razie nie rzuca silnikiem. Pojeździmy, zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 0 Opublikowano 7 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Ja spróbuje na pewno z pinami a później uszczelniacze. Mam zamiar wymienić też pompe vacum. Za półtora tyg dopiero będę miał auto pod ręką bo narazie jestem w trasie to zobaczymy. Ps co do 1 opcji mechanika Arek to chyba lepiej piec byłoby wymienić hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Coś mi się wydaje, że wałki w tych silnikach to części eksploatacyjne :p w kupno drugiego silnika nie chcę iść, nie wiadomo w jakim stanie taki będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Ja kiedyś w golfie IV na pompowtryskach zwiększyłem VCDSem delikatnie obroty na jałowym i problem zniknął, tylko że u mnie korekty były idealne na ORI pompkach przy przebiegu bliskim pół miliona km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 0 Opublikowano 25 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 Cześć. Wymieniłem pompe vacum jako pierwszy zabieg. Wymieniłem wezyki podciśnienia przy okazji dla pewności. Auto dużo lepiej odpala. Ustąpiły drgawki na biegu jałowym - bardzo ładna kultura pracy jest teraz. Dodam że pompe vacum założyłem nowa z firmy Bosch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 Jaki koszt wymiany tej pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 0 Opublikowano 25 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 Nowa na allegro z podkładką 700pln. Robotę sam zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 Sporo kasy, ale jak widać warto trzymam kciuki aby problem nie powrócił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 0 Opublikowano 25 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 Zobaczymy bo dopiero drugi dzień po montażu. Czasem coś jeszcze jakbym wyczuwal. Trudno pojezdze i zobacze. Następnym razem uszczelniacze zaatakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się