sojkis 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Witam Potrzebuję sprawdzić ustawienie rozrządu pod VAG-COM w samochodzie passat b5 fl 1,9 tdi PD avg. Wiem, że można sprawdzić synchronizację wtryskiwanego paliwa pod grupą 004, ale czy można inaczej sprawdzić rozrząd czy jest dobrze ustawiony, wiem że z rozrządem niema żartów i chciałbym wiedzieć czy jest dobrze ustawiony. Po wymianie rozrządu zaczął więcej palić paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 NA stronie głównej na górze masz województwa, wybierz swoje i tam się zapytaj. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwal 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 NA stronie głównej na górze masz województwa, wybierz swoje i tam się zapytaj. Pozdrawiam A w jego województwie wiedzą lepiej czy jak bo nie rozumiem A co do pytania chętnie poznam konkretną odpowiedź. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 z tego co wiem to w PD sprawdzic mozna kat synchronizacji walka rozrzadu natomiast w silnikach z pompa - kat wtrysku, rozrzadu vagiem raczej nie sprawdzisz, jak sie myle to prosze mnie poprawic :gwizdanie: pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 NA stronie głównej na górze masz województwa, wybierz swoje i tam się zapytaj. Pozdrawiam A w jego województwie wiedzą lepiej czy jak bo nie rozumiem A co do pytania chętnie poznam konkretną odpowiedź. Pozdrawiam No ja zrozumiałem, że kolega nie posiada VAGA i chciałby sprawdzić a ciężko prosić o to na przykład kogoś z 2 końca Polski Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sojkis 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam kabelek i VAG-COM posiadam, ale wiedzy jak sprawdzić rozrząd . Natomiast synchronizację lub kąt wtrysku wiem jak sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Natomiast synchronizację lub kąt wtrysku wiem jak sprawdzić. to w czym problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 przy źle ustawionym rozrządzie nie uzyskasz poprawnych wartości kąta synchronizacji w PD ani kąta wyprzedzenia wtrysku w VP, jeśli chcesz sprawdzić sobie prawidłowe wartości dla każdego istotnego bloku diagnozowanego Vagiem to tu masz bloki wartości mierzonych dla PD : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224&start=0 i dla VP : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=347&highlight=bloki+warto%B6ci+mierzonych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sojkis 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 witam wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 przy źle ustawionym rozrządzie nie uzyskasz poprawnych wartości kąta synchronizacji w PD ani kąta wyprzedzenia wtrysku w VP, jeśli chcesz sprawdzić sobie prawidłowe wartości dla każdego istotnego bloku diagnozowanego Vagiem to tu masz bloki wartości mierzonych dla PD : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224&start=0 i dla VP : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=347&highlight=bloki+warto%B6ci+mierzonych A co to jest jeśli kąt wtrysku mam ustawiony prawidłowo a kąt żądany jest na poziomie 4*BTDC i dopiero jak silnik uzyska 94,5 stopnia wynosi tyle ile ustawiłem czyli 1*ATDC. Czy podczas wymiany pompy, złe ustawienie pompy względem reszty może przynieść taki właśnie skutek?[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2009, 14:08_________________________________________________"...ale wiem na pewno, o czym wspominałem już z 1000 razy, że żądanie kąta wtrysku zależy od temperatury i jezeli do auta leci zimne powietrze, to być może jakiś czujnik nie widzi temperatury i właśnie dlatego w 004 pojawia się 5* BTDC ?..." To cytat z wypowiedzi znanego tutaj na forum fachowca. Tylko na litość boską o jaki czujnik tu może chodzić i gdzie on(one) się znajdują, nikt mi nie chce pomóc a mi już ręce opadają :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się