Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t APU. Z jakich innych 1.8t będzie pasować głowica?


osski2000

Rekomendowane odpowiedzi

Są jakieś na szerokich kanałach ale czy to będzie pasować i będzie normalnie jeździć? Nie będzie go dławić albo coś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki setup że potrzebujesz szeroki kanał ?? 

Głowica na szerokim kanale zakładasz z ADRa + wałki ale nie ma to totalnie żadnego sensu chyba że ładujesz ponad 400 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, DarekS4 napisał:

A jaki setup że potrzebujesz szeroki kanał ?? 

Głowica na szerokim kanale zakładasz z ADRa + wałki ale nie ma to totalnie żadnego sensu chyba że ładujesz ponad 400. 

Wiem że to nie ma sensu ale znalazłem taką w dobrej cenie po Kompletnej regeneracji. I tak z ciekawosci pytam czy to by śmigało bez strojenia. U mnie maxymalnie będzie k03 hybryda także wiem że to nie ma sensu ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jest z twoją nie tak ? w  twoim wypadku lepsza będzie zawsze na wąskim kanale. Tak zostaw. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, DarekS4 napisał:

A co jest z twoją nie tak ? w  twoim wypadku lepsza będzie zawsze na wąskim kanale. Tak zostaw. 

Jest cała w takim nagarze że sam bym tego nie wyczyścił, przytarty wałek ssacy i stukał któryś z hydraulicznych popychaczy. A koszt samych popychaczy nowych to prawie 800zl. A w internecie niektóre firmy sprzedają głowicę po regeneracji po 1000zl całe kompletne do założenia. I chciałem się dowiedzieć które oznaczenia będą pasować do mojego 1.8t. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szeroki kanał : ADR / AGU 

Wąski kanał praktycznie cała reszta z podziałem na VVT i brak VVT 

 

BTW . gdzie masz ten wałek ssący przytarty ? 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, DarekS4 napisał:

Szeroki kanał : ADR / AGU 

Wąski kanał praktycznie cała reszta z podziałem na VVT i brak VVT 

 

BTW . gdzie masz ten wałek ssący przytarty ? 

Na krzywkwch na pierwszym cylindrze tylko. Zastanawiam się już czy nie oddać swojej jednak do regeneracji. 

Edytowane przez osski2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te głowice za 1000 'po regeneracji' sobie daruj - wiem co mówię bo pół roku temu przerabiałem temat w B6 ojca... Oddaj swoją na umycie, sprawdzenie i regenerację z prawdziwego zdarzenia. 

 

PS. i nie zdziw się jak wyjdzie więcej niż 1000 bo praktycznie tyle to warte są same graty potrzebne do regeneracji tej głowicy ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, osski2000 napisał:

Na krzywkwch na pierwszym cylindrze tylko. Zastanawiam się już czy nie oddać swojej jednak do regeneracji. 

Chłopie to wywal wałki i kup dobre używki i zrób swoją głowicę. Takie zatarcie nie dyskwalifikuej twojej głowicy z naprawy :wink:

Utrudniasz sobie życie. 

 

5 minut temu, Skowrix napisał:

PS. i nie zdziw się jak wyjdzie więcej niż 1000 bo praktycznie tyle to warte są same graty potrzebne do regeneracji tej głowicy ;)  

:drunk:dobrze mówi polać mu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.09.2021 o 13:51, DarekS4 napisał:

Chłopie to wywal wałki i kup dobre używki i zrób swoją głowicę. Takie zatarcie nie dyskwalifikuej twojej głowicy z naprawy :wink:

Utrudniasz sobie życie. 

 

:drunk:dobrze mówi polać mu. 

Wiem tylko chce zrobić wszystko na tip top. Tak zrobię kupię walki używki i oddam do regeneracji głowicę. Popychacze komplet nowych bo któryś stukał. Domyślam się że wyjdzie z 1.5tys no ale co zrobić. Przy okazji wymienię panewki, pompę oleju rozrząd z tyłu. Także na koszty rzędu 3 może nawet 4 tys jestem przygotowany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.09.2021 o 13:51, DarekS4 napisał:

Chłopie to wywal wałki i kup dobre używki i zrób swoją głowicę. Takie zatarcie nie dyskwalifikuej twojej głowicy z naprawy :wink:

Utrudniasz sobie życie. 

 

:drunk:dobrze mówi polać mu. 

Chłopaki odgrzeje temat niestety. Za remont głowicy kompletny wyszło prawie 3k więc to trochę dużo. Sam gość co mi miał regenerować mówił żeby lepiej poszukać jakiejś używki w dobrym stanie i oddać tylko do sprawdzenia i powinno wyjsc taniej. A więc ponawiam pytanie. Mógłby mi ktoś wypisac oznaczenia które głowicę podejdą zamiast apu? Z góry dziękuję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie dużo. Może warto poszukać innego zakładu? Dostałeś listę co tam jest do zrobienia? 

No i powtórzę jeszcze raz, że w 99% zakup używki nie skończy się na sprawdzeniu ale na wymianie prowadnic i gniazd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również poproszę o taką listę . Taką cenę to ja płace za pełny remont dwóch głowic do 2.7 Biturbo. 

Ja też w dalszym ciągu bym został przy twojej chyba że jest popękana na potęgę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, DarekS4 napisał:

Również poproszę o taką listę . Taką cenę to ja płace za pełny remont dwóch głowic do 2.7 Biturbo. 

Ja też w dalszym ciągu bym został przy twojej chyba że jest popękana na potęgę. 

Stukał popychacz, więc komplet nowych 20szt marki INA prawie 900zl, Napinacz plus Łańcuch około 800 febiego albo swaga, reszta to kwota obróbki tej głowicy. Taką wycenę dał mi ten gościu przez telefon. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj ziomek bo Ty liczysz to troche inaczej niż my. Nas nie interesują popychacze ani napinacze i inne komponenty głowicy 

interesuje nas remont samej głowicy. 

BTW myślisz że zakup głowicy regenerowane zawiera nowe popychacze i napinacz ?? Albo że używka to będzie pewniaczek ? Będzie miała tak samo nalatane i może sie okazać że i tak będziesz ją musiał zrobić + popychacze i + napinacz. 

 

1300zł co zawiera ?? Prowadnice zawory docieranie planowanie szczelność ?? 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, teraz ta wycena ma ręce i nogi jednak jak pisze Darek - inaczej to liczyliśmy i zakup używki nie zawiera nowych popychaczy czy napinacza :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Skowrix napisał:

Ok, teraz ta wycena ma ręce i nogi jednak jak pisze Darek - inaczej to liczyliśmy i zakup używki nie zawiera nowych popychaczy czy napinacza :) 

A no to przepraszam bo ja liczyłem łącznie z częściami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DarekS4 napisał:

Czekaj ziomek bo Ty liczysz to troche inaczej niż my. Nas nie interesują popychacze ani napinacze i inne komponenty głowicy 

interesuje nas remont samej głowicy. 

BTW myślisz że zakup głowicy regenerowane zawiera nowe popychacze i napinacz ?? Albo że używka to będzie pewniaczek ? Będzie miała tak samo nalatane i może sie okazać że i tak będziesz ją musiał zrobić + popychacze i + napinacz. 

 

1300zł co zawiera ?? Prowadnice zawory docieranie planowanie szczelność ?? 

Tak dokładnie prowadnice zawory planowanie i szczelność. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mi to nie pasuje dalej bo kmpl zaworów od dobrego producenta to masz ok 800zł z uszczelniaczami do tego prowadnice a gdzie reszta. Coś za tanio chyba że zakładają najtańsze zawory to wtedy ok. Ja biorę pod uwagę sprawdzone porządne marki jak freccia, AE czy paradowcy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, DarekS4 napisał:

No to mi to nie pasuje dalej bo kmpl zaworów od dobrego producenta to masz ok 800zł z uszczelniaczami do tego prowadnice a gdzie reszta. Coś za tanio chyba że zakładają najtańsze zawory to wtedy ok. Ja biorę pod uwagę sprawdzone porządne marki jak freccia, AE czy paradowcy 

Aż tak to się nie znam to się nie wypowiem. Ale nabyłem już głowicę z aeb od kolegi i zawiozę ja dziś. Zobaczymy w poniedziałek co powie i ile za doprowadzenie ja do użytku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...