Michaelsd 1 Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 Witam, Czy ktoś z was miał podobny problem jaki wkleiłem poniżej, jest to zmęczenie materiału? Potrzebna wymiana, nowe kodowanie. Klimatyzacji nie używam już jakiś czas. Co może być przyczyną. Pacjent to Audi A5 8T 2013 Sportback 2.0 TFSI 1 Fault Found: 03220 - Stop Valve for Coolant for Climatronic (N422) 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 125 Mileage: 161517 km Time Indication: 0 Date: 2021.10.06 Time: 18:47:27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 1. Masz ogrzrwanie postojowe? 2. Zmieniałeś coś w kodowaniach? Np. uruchomienie wentylacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelsd 1 Opublikowano 14 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 15 minut temu, Muskel1 napisał: 1. Masz ogrzrwanie postojowe? 2. Zmieniałeś coś w kodowaniach? Np. uruchomienie wentylacji? 1.Ogrzewania postojowego nie posiadam 2. Co do kodowań to jeszcze nic nie dłubałem. Próbuje coś wyszukać w necie jak chociaż aktywować przez VCDSa ukryte menu ale nie ma tego za wiele do mmi3g plus. Jeśli chodzi o grzanie czy chłodzenie to nie widzę różnicy, wszystko działa jak należy. Błąd mi się już drugi raz powtarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 To w takim razie musisz sprawdzić okablowanie do tego zaworka lub go wymienić jeżeli okablowanie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelsd 1 Opublikowano 14 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 5 minut temu, Muskel1 napisał: To w takim razie musisz sprawdzić okablowanie do tego zaworka lub go wymienić jeżeli okablowanie jest ok. Wiesz może jak zlokalizować ten zaworek, gdzie go szukać ? Jakieś zdjęcie poglądowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 (edytowane) Nie mam zdjęcia. Umiejscowienie tego zaworka jest różne i zależne od modelu i rodzaju silnika. W niektórych znajduje się on za ścianą grodziową w innych przy głowicy. Musisz po wężach poszukać. Szukaj kolejno po wężach wychodzących z nagrzewnicy i idących do silnika. Edytowane 14 Października 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelsd 1 Opublikowano 14 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 18 minut temu, Muskel1 napisał: Nie mam zdjęcia. Umiejscowienie tego zaworka jest różne i zależne od modelu i rodzaju silnika. W niektórych znajduje się on za ścianą grodziową w innych przy głowicy. Musisz po wężach poszukać. Szukaj kolejno po wężach wychodzących z nagrzewnicy i idących do silnika. Dzięki, będę próbował dam znać jak się uda zlokalizować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się