suchyy2 0 Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 Witam mam problem od dłuższego czasu mianowicie problem polega na ciężkim odpalaniu z rana czy też jak się nagrzeje auto tylko nie zawsze tak jest czasem odpali na strzał bez problemu. Wcześniej myślałem że to czujnik płynu chłodzącego bo na zimnym pokazywał 30stopni kupiłem czujnik z ASO i na zimnym dalej tak samo pokazuje. W Vagu błędów brak. Już nie wiem co jeszcze sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 15 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2021 Czujnik położenia wału też lubi padać. Może też być pompa paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchyy2 0 Opublikowano 15 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2021 A można czujnik jakoś sprawdzić jak nie pokazuje błędów czy tylko wchodzi w grę podmianka albo nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 15 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2021 Bloki pomiarowe w VCDS czy VAG-COM sprawdź na zimnym i rozgrzanym silniku, jak będą z d*py wzięte wartości to będziesz wiedział, czy to czujnik, czy też sam rozrząd przeskoczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchyy2 0 Opublikowano 16 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2021 Wiesz dokładnie w których blokach patrzec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 16 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2021 90-98 a najbardziej interesuje Cię 93 Z temperatur to kanał 134 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchyy2 0 Opublikowano 28 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 W przedziale 90-98 nic mi nie pokazuje w vagu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 Pokaż screen bo nie wierzę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchyy2 0 Opublikowano 2 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 Tutaj jest zdj przykładowych pozycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchyy2 0 Opublikowano 5 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Pomoże ktoś? Już ręce opadają a auto co raz gorzej odpala czy to zimny czy ciepły.. Czujnik temp płynu chłodzącego wymieniony nowy z aso. Na zimnym pokazuje 30 stopni wyczytałem że to jest normalnie bo tak jest zaprogramowany. Termostat zmieniony Świece zmienione Cewki nowe z beru 4 szt Czujnik położenia wału zmieniony Błędów na vagu nie ma I mam pytanie jak sprawdzić czy sonda dobrze podaje czy jak mam DP to może ona świrować czy nie ma to wpływu? Zrobić logi sondy to jakie bloki pomiarowe włączyć? Jak najlepiej sprawdzić pompę paliwa czy dobrze podaje? Vcds dam radę? Auto po odpaleniu chodzi nie równo i czasem załącza się ssanie czasem nie.. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu123 0 Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 (edytowane) Sprawdz pompe paliwa podjedz do mechanika to ci sprawdzi cisnienie i przekaznik pompy zobacz Edytowane 5 Listopada 2021 przez michu123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchyy2 0 Opublikowano 5 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Wiesz który to przekaznik jest? Ciśnienie sprawdzić najlepiej na listwie wtryskowej? Miernik do ciśnienia mam tylko kwestia gdzie podłączyć i ile powinna dobijać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchyy2 0 Opublikowano 13 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 Problem rozwiązany okazał się przekaźnik pompy paliwa bo ktoś dał bezpiecznik 20A a powinien być 15A i prawdopodobnie to było przyczyną spalonego przekaźnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się