Ergonek. 0 Opublikowano 21 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 Witam Panowie. ? Proszę o pomoc... Potrzebuje nr. katalogowego części zaznaczonej na schemacie oraz nr. mocowania łapy(od miski- do łapy) Przeszukałem już cały google i nici, a czas nagli... Pacjent B6 ALT 2002r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 21 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 https://ifinterface.com/page/page3.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ergonek. 0 Opublikowano 22 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 10 godzin temu, pelonek1 napisał: https://ifinterface.com/page/page3.php Znalazłem tylko to po nr. z Etki. Brakuje mi tej części zaznaczonej na zielono oraz mocowania łapy(od miski olejowej) z tego co patrzyłem po Etce to nie ma w ogóle nr. kat. Problem w tym, że u siebie nie mam w ogóle tych części(papraki wymieniając silnik nie założyli) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarokot 6 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Numery w Etce są: Łapa: 8E0199343H Odbój: 8E0199339 Ogranicznik: 8E0199335K Zobacz tylko czy nie masz silnika z passata. Wtedy czeka cię wymiana miski olejowej żeby to zamontować, ponieważ łapę przykręca się do miski olejowej. Może to było powodem niezamontowania tego przez mechanika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ergonek. 0 Opublikowano 22 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 (edytowane) Dziękuję za odpowiedź! Jak rozpoznać czy silnik pochodzi z paska? Czy silnik poniżej to z paska oraz co to za element zaznaczony na zdj? Edytowane 22 Października 2021 przez Ergonek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarokot 6 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Jest to element umożliwiający zamontowanie kompresora klimatyzacji. W passacie kompresor jest po przeciwnej stronie niż w A4. Z tego też powodu silnik z passata posiada inne koło pasowe wału, napędzające dwa oddzielne paski wielorowkowe. W Audi cały osprzęt razem z klimą napędzany jest z jednego paska. W passacie poniżej koła wału jest ogranicznik, a w pasie przednim odbój. Czyli odwrotnie niż w Audi. Ktoś może nie odkręcił tego ogranicznika od silnika i może po tym będzie można poznać silnik z passata. Miska olejowa różni się tym, że miska z passata ma od czoła chyba 3 gwinty wewnętrzne do przykręcenia właśnie ogranicznika. Miska olejowa z A4 ma dwa gwinty w przedniej części miski od prawej strony i w okolicy środka jeden gwint tuż przy łączeniu z blokiem silnika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się