Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Poduszka silnika przednia


Ergonek.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. ?

Proszę o pomoc...

Potrzebuje nr. katalogowego części zaznaczonej na schemacie oraz nr.  mocowania łapy(od miski- do łapy)

Przeszukałem już cały google i nici, a czas nagli...

Pacjent B6 ALT 2002r.

IMG_20211021_211324.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, pelonek1 napisał:

Znalazłem tylko to po nr. z Etki. Brakuje mi tej części zaznaczonej na zielono oraz mocowania łapy(od miski olejowej) z tego co patrzyłem po Etce to nie ma w ogóle nr. kat. Problem w tym, że u siebie nie mam w ogóle tych części(papraki wymieniając silnik nie założyli)

IMG_20211022_081824.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numery w Etce są:
Łapa: 8E0199343H
Odbój: 8E0199339
Ogranicznik: 8E0199335K

Zobacz tylko czy nie masz silnika z passata. Wtedy czeka cię wymiana miski olejowej żeby to zamontować, ponieważ łapę przykręca się do miski olejowej. Może to było powodem niezamontowania tego przez mechanika.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź! 

Jak rozpoznać czy silnik pochodzi z paska?

Czy silnik poniżej to z paska oraz co to za element zaznaczony na zdj? 

IMG_20211022_174941.jpg

Edytowane przez Ergonek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to element umożliwiający zamontowanie kompresora klimatyzacji. W passacie kompresor jest po przeciwnej stronie niż w A4. Z tego też powodu silnik z passata posiada inne koło pasowe wału, napędzające dwa oddzielne paski wielorowkowe. W Audi cały osprzęt razem z klimą napędzany jest z jednego paska. W passacie poniżej koła wału jest ogranicznik, a w pasie przednim odbój. Czyli odwrotnie niż w Audi. Ktoś może nie odkręcił tego ogranicznika od silnika i może po tym będzie można poznać silnik z passata. Miska olejowa różni się tym, że miska z passata ma od czoła chyba 3 gwinty wewnętrzne do przykręcenia właśnie ogranicznika. Miska olejowa z A4 ma dwa gwinty w przedniej części miski od prawej strony i w okolicy środka jeden gwint tuż przy łączeniu z blokiem silnika.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...