KamilRolly 0 Posted October 22, 2021 Share Posted October 22, 2021 Kupiłem nie dawno audi a4b6 2.0. Oczywiście wstawiłem do mechanika po kupnie żeby ogarnac podstawowe czynnosci po kupnie. Wymieniony został rozrząd, świece, filtry, została zaozonowana klima no i po wyjezdzie zaczal pić plyn chłodzacy i co za tym idzie grzac się nawet do 110 stopni. Mechanik twierdzi ze to normalne, ze pare razy bedzie trzeba dolac tego plynu i sie ustabilizuje. I tu pytanie do Was czy jestescie tego samego zdania ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KINIAM 47 Posted October 22, 2021 Share Posted October 22, 2021 A wiesz jaką masz pojemność układu chłodzenia i ile płynu zalano?. Obowiązkiem mechanika przy wymianie płynu jest rozgrzanie silnika, odpowietrzenie układu, napełnienie układu płynem i wypuszczenie sprawnego pojazdu. Ile tego płynu już dolałeś?. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilRolly 0 Posted October 22, 2021 Author Share Posted October 22, 2021 Nie znam odpowiedzi na te pytania, dał mi na dolewke ze 3l i ze dwa poszly. Dzisiaj jeszcze nie jechalem, zobaczymy Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 774 Posted October 22, 2021 Share Posted October 22, 2021 Działa Ci ogrzewanie? 2l to dużo, nie ma wycieku, nie dymi na biało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszbass 14 Posted October 22, 2021 Share Posted October 22, 2021 Godzinę temu, KINIAM napisał: A wiesz jaką masz pojemność układu chłodzenia i ile płynu zalano?. Obowiązkiem mechanika przy wymianie płynu jest rozgrzanie silnika, odpowietrzenie układu, napełnienie układu płynem i wypuszczenie sprawnego pojazdu. Ile tego płynu już dolałeś?. To mechanik zwrócił Tobie auto bez wyżej wykonanych procedur? Musisz zmienić mechanika bo obecny to fleja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilRolly 0 Posted October 22, 2021 Author Share Posted October 22, 2021 Teraz przejechal z retkinii na widzew i wszystko gra. Auto od poczatku normalnie grzalo w srodku tylko zapalala sie info ze brakuje plynu i grzal sie tak do 110 stopni. Spod maski zaden dym/para nie wylatywala. Tak jak mi powiedzial, bede musial mu pare razy dolac, bo sie bedzie zapala, bo te silniki tak maja. Nie znam sie, jestem laikiem, ale no dzisiaj w podrozy do pracy byl juz spokoj Link to comment Share on other sites More sharing options...
aker 14 Posted October 22, 2021 Share Posted October 22, 2021 Sprawdź czy gorące powietrze leci z kratek nawiewu i jak leci gorące powietrze to jest ok. jeśli nie to będzie układ chłodzenia zapowietrzony i motor będzie się grzał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KINIAM 47 Posted October 22, 2021 Share Posted October 22, 2021 No cóż widocznie mechanik nie miał czasu na grzanie silnika i odpowietrzanie ale dobrze, że poinformował i dał płyn na uzupełnianie. Sprawdź ten nawiew gorącego powietrza oraz poziom płynu i będzie OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilRolly 0 Posted October 22, 2021 Author Share Posted October 22, 2021 Nawiew ładnie grzeje, poziom płynu jest git no i ladnie trzyma to 90 stopni 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now