Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B8 z silnikiem 1.8 TFSI Limited edition z 2009 r. 160 KM


Sebek1839

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam możliwość kupna Audi a4 b8 w kombi. Moje pytanie dotyczy silnika którym jest "1.8 TFSI Limited Edition". Ma może ktoś przydatne informacje co do tego silnika ? Ogólnie, czym się różni od zwykłego 1.8 TFSI i czy w ogóle się różni. Dziękuję za wszelką pomoc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Sebek1839 napisał:

Limited Edition

Pierwsze słyszę. Prędzej by to pasowało do wersji wyposażenia ale brzmi to bardziej jak handlarska ściema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przem8 jedyne co znalazłem to coś takiego 

a jeśli to naprawdę jest ściema, to mógłby Pan w ogólnym skrócie ocenić 1,8 TFSI (160 KM) ?  Wiem, że opinii w internecie jest o tym multum, ale wolałbym się dowiedzieć z pierwszej ręki od kogoś kto się na tym zna. Dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skrócie to szykuj ewentualne 10koła na remont silnika. Trzeba być po prostu świadomym i przygotowanym na taki wydatek zakupując jakiekolwiek tfsi, 1.8 czy 2.0 po 2008r. Potem niby coś poprawili po 2012 ale to i tak gówno, oczywiście wg mnie, i już jest sporo remontów tych silników. Najbezpieczniejsza opcja w tym modelu to 2.0tdi, taka prawda. Lepiej już kupić taniej takie tfsi, skoro ma być w benzynie, z padniętym silnikiem i zlecić remont komuś ogarniętemu w temacie ale koszty to w najlepszym przypadku od 6tys do grubo ponad 10, w zależności jak bardzo będzie dojechany silnik.  Na plus to, że są łatwo podatne na modyfikacje i można spore moce w nich porobić, względnie mało palą. Oczywiście paliwo tylko 98 - nawet w serii więc dodaj do kosztów.

Poza tym jest sporo filmików na youtubie z remontów takiego silnika, podanie kosztów itp.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie przesadzaj z kosztami remontu, mnie remont silnika wyszedł 4.5tys, zależy co jest uszkodzone,ja robiłem generalkę głowicy, osiowanie, planowanie, i honowanie bloku,spawdzenie wału korbowego, pierścienie, ogólnie generalna silnika,tylko roboty nie liczę bo sam robilem??jestem mechanikien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Adam34 napisał:

Kolego nie przesadzaj z kosztami remontu, mnie remont silnika wyszedł 4.5tys, zależy co jest uszkodzone,ja robiłem generalkę głowicy, osiowanie, planowanie, i honowanie bloku,spawdzenie wału korbowego, pierścienie, ogólnie generalna silnika,tylko roboty nie liczę bo sam robilem??jestem mechanikien

tylko rozrzad dałes stary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Adam34 napisał:

silnika wyszedł 4.5

Super, a to każdy se zrobi taki remont jak Ty? Dolicz robociznę i masz grubo ponad 7kola więc bardzo trafny ten twój komentarz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Dev napisał:

tylko rozrzad dałes stary

Nie, łańcuch i napinacz zmieniony, koszt 100 łańcuch i napinacz 120 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przem8 napisał:

Super, a to każdy se zrobi taki remont jak Ty? Dolicz robociznę i masz grubo ponad 7kola więc bardzo trafny ten twój komenta

Kolego to masz 7 z robota, a nie od 10w gore

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Adam34 napisał:

Kolego to masz 7 z robota, a nie od 10w gore

Czy każdy myśli że jak remont silnika to 10nie wyjęta? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj dokładnie, pisałem od 6 do 10, a jak jest totalna tragedia to ponad 10. Czytanie ze zrozumieniem było w podstawówce i to w pierwszych klasach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Adam34 napisał:

Nie, łańcuch i napinacz zmieniony, koszt 100 łańcuch i napinacz 120 

chyba z ryżu te czesci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, przem8 napisał:

Poczytaj dokładnie, pisałem od 6 do 10, a jak jest totalna tragedia to ponad 10. Czytanie ze zrozumieniem było w podstawówce i to w pierwszych klasach. 

W skrócie to szykuj ewentualne 10koła na remont silnika. Trzeba być po prostu świadomym i przygotowanym na taki wydatek zakupując jakiekolwiek tfsi, 1.8 czy 2.0 po 2008,to są twoje słowa kolego,zaprzeczysz, gdzie tu jest napisane ze od 6? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka linijek niżej przeczytaj. Na początku było uogólnienie. 

Jeśli tak samo dokładnie naprawiasz samochody jak czytasz to współczuję klientom. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Adam34 napisał:

I nie z ryżu tylko ceny po zniżkach kolego, części nie są tak drogie, łańcuch z INY i napinacz z febiego

INA nie robi łańcuchów, dostałeś IWISa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, przem8 napisał:

Kilka linijek niżej przeczytaj. Na początku było uogólnienie. 

Jeśli tak samo dokładnie naprawiasz samochody jak czytasz to współczuję klientom. 

Jakoś poprawek nie ma i każdy zadowolony z roboty i z cen, i robotę mam dwa tyg do przodu umówiona 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, przem8 napisał:

Kilka linijek niżej przeczytaj. Na początku było uogólnienie. 

Jeśli tak samo dokładnie naprawiasz samochody jak czytasz to współczuję klientom. 

:polew: :polew: :polew:

 Jak chłopina myli magnes z zaworem to na pewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...