Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek mocy, dziwne syczenie, drgania na luzie


MarcinA418T

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu borykam się z dziwnymi rzeczami, autko A4 B6 1.8T AVJ+LPG, auto rzekomo 200km, wymienione wtryski od BEXA, turbo jakaś hybryda. Auto od jakiegoś czasu ma spadki mocy, jak odpalam auto to mam wrażenie że na zimnym silniku auto ma o 30/40 koni więcej, gdy się nagrzeje jakby ucieka mu trochę koników. Od 2 tyś obrotów gdy wstaje turbo słychać dziwny syk cały czas podczas przyspieszania, turbo wysypało się 3 miesiące temu, zregenerowane w porządnej firmie PerunTurbo, i gdy już sobie stanę na światłach czuje jakby szarpało delikatnie silnikiem, gdy siedzę w aucie czuje te drgania/szarpnięcią (występuje na PB i LPG).Gdy dodaje gazu gdy auto jest LPG z obrotów jałowych i dodaje w miejscu dynamicznie mocno gazu, czuje jak go dławi, na benzynie tego objawu nie ma.

Prosze o porady od czego zacząć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatykasz tipa od strony przepływki, demontujesz grzybka odmy i ztykasz odmę, pompujesz do 1 bar przez wężyk podciśnienia. Odkręć przed tym korek wlewu oleju. Jak masz gaz to może być przez wężyk od map do kolektora. Logi robisz wszystkie co w temacie, myślałem że to oczywiste.

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmujesz wężyk z mapsensora albo trójnika gdzie masz wpięte podciśnienie z kolektora do mapsensora i w niego pompujesz. Tak jest najprościej i najszybciej niż kombinacje z jakimiś adapterami i wentylkami :P

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idz po wężyku podcisnienia od reduktora i powinienes dojść do trojnika, z którego będzie rozgalezienie na mapsensor i do kolektora. Nie wiem czy to czasem nie ten cienki wężyk z kolektora na wysokości filtra gazu, patrząc po zdjęciu. To brc? 

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak BRC, okej układ napompowany znalazłem 2 nieszczelności, jedna przy ezektorze ale niestety podczas próby uszczelnienia zaworek zwrotny się ułamał, zamówiłem go na poniedziałek. A druga nieszczelność jest pod drugim wtryskiem PB. Logi zrobię w poniedziałek po zmianie zaworka w ezektorze. 
Do wymiany podkładka pod wtryskiem ? To możliwe ze są tylko 2 nieszczelności, znaczy chodzi mi o to, ze czy takie dwie nieszczelności mogą mocno wpływać na działanie auta, pod tym wtryskiem dosyć mocno dmucha.

Edytowane przez MarcinA418T
Błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@danioo dzieki kolego, wymieniać odrazu wszystkie ? 
 

Jutro może podjade gdzieś do ASO i kupie te wkrętki, oringi dobiorę sobie w sklepie z gumami. W każdym salonie/serwisie sprzedają części ? 

Edytowane przez MarcinA418T
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oringi zamówisz w każdym sklepie motoryzacyjnym, z elringa chyba po 2zł kupowałem.

Zrób logi, bo wątpię, że te małe nieszczelności aż tak u Ciebie mieszają. Jeśli gniazdo wtryskiwacza jest bardzo nieszczelne to wypada zapłon podczas przyspieszania i pięknie mruga check na desce.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przem8 miga Check, wyrzuca zapłon ale to na 95% przez gaz, bo często 1-2 min po przełączeniu na LPG przy przyspieszaniu wyrzuca zapłon. Na PB praktycznie nigdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...