Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów A4B6 1.8tQ+Lpg


Jacek Mamra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wybaczcie że dopiero się odzywam, ale nie miałem dostępu do samochodu. 

Znalazlem dwie nieszczelności

eżektor na obudowie puszczał - zrobione

króciec montowany w kolektorze przez gazownika też trochę przepuszczał - teraz jest ok .

Zauważyłem, że obroty spadają od razu po zdjęciu nogi z gazu ( wcześniej chwilę się utrzymywały).

korekty sondy lambda wciąż sięgają nawet +20.

Wydaję mi się że przepływomierz może zaniżać, max jest 108g/s.

Edytowane przez Jacek Mamra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć teraz komplet logów łącznie z logiem na LPG, czyli:

PB 2+33 3+20 115+118

LPG 2+33

Przed każdym logiem kasuj błędy, nawet jak ich nie ma.

Przed pierwszym logiem i kasowaniem błędów odczytaj co tam w grupie 32 słychać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...