Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 1.8 T Quattro


Refild

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem nowy cos szukałem ale generalnie nie wiem czy odpowiedni znaleziony temat pasuje do mojego auta mianowicie :

Zakupiłem auto na lawecie , po jezdzie próbnej , slizgało sie sprzęgło.

Auto poszło do mechanika wymienił tarcze i docisk , na fakturze mam LUK 1.9 TDI , mechanik mowi ze trwalsze nie wiem nie znam sie.

Wyczytałem na forum ze audi a4 B7 z Q nie piszczy na afalcie ale i na piachu tez nie ?

Moj problem polega na tym ze po wymianie sprzegła auto na autostradzie powoli przyspiesza po miescie musze deptach jakby nie było tych 163 KM a połowa z nich.

Gdy chce z pod swiateł szybciej ruszyć to czuje smęt sprzegła w aucie nic sie nie slizga .

Teraz pytanie

Mechanik miał racje ze od 1.9 TDI pasuje tarcza ?

Mam problem z ciśnieniem dolotu , jakims czujnikiem badz samym turbo ? 

Nie mam intetfejsu zeby wyslac logi , jakby ktos był w okolicach zgierza i za przyzwoita flaszeczke mowil sie na diagnostyke to bylbym wdzieczny :)

z góry dziekuje za odpowiedzi na powyzsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zainwestuj w kabel KKl za 60 zl, bo przyda sie niejednokrotnie :) Ewentualnie jedz do Randomska do Łukasz13, ogarnie temat.

A co do sprzegla to tak, pasuje sprzeglo z AWXa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasować, pasuje sam mam takie tylko, że tarcza z BFB a dwumas i docisk z AWX.

O ile dobrze pamiętam zostawiając dwumas z bfb jest czasem problem z tarczą, było gdzieś poruszane na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Refild napisał:

Gdy chce z pod swiateł szybciej ruszyć to czuje smęt sprzegła w aucie nic sie nie slizga

Pewnie przypalasz sprzęgło. 

6 godzin temu, tass napisał:

O ile dobrze pamiętam zostawiając dwumas z bfb jest czasem problem z tarczą, było gdzieś poruszane na forum.

Problem dotyczy przy kompletnym zestawie łącznie z dwumasem od awx i to w autach po programie ale też nie w każdym przypadku - występują drgania. Problemem jest tarcza sprzęgłowa z awx, która nie ma tłumików drgań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, DivaynEays napisał:

zainwestuj w kabel KKl za 60 zl, bo przyda sie niejednokrotnie :) Ewentualnie jedz do Randomska do Łukasz13, ogarnie temat.

A co do sprzegla to tak, pasuje sprzeglo z AWXa.

taki niebieski na portalu aukcyjnym ? lecz w opisie widnieją wpisy ze audi do 2004 roku to nie wiem czy sprzedawcy nie wiedza co sprzedają czy złe patrzę :) ?

 

Co do przypalania sprzęgła to dynamiczna jazda również czasami kończy się smrodkiem w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do logów i odczytu błędów w gr. engine zwykły kkl wystarczy w b7. Jak chcesz więcej to zainwestuj w hex can. Może spalonym olejem wali, a nie sprzęgłem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, przem8 napisał:

Do logów i odczytu błędów w gr. engine zwykły kkl wystarczy w b7. Jak chcesz więcej to zainwestuj w hex can. Może spalonym olejem wali, a nie sprzęgłem :P

ok to zamawiam będę działał w temacie bo mam wrażenie ze moja stara b4 2.0 115km jeździ żwawiej niż nowo zakupiona z turbo :)

ej nie mam nigdzie wycieków by śmierdziało olejem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Refild napisał:

nie mam nigdzie wycieków by śmierdziało olejem

Może kapać z pod pokrywy rozrządu na katalizator i w mieście to będziesz czuł właśnie. Zdejmij górną plastikową osłonę silnika i zobacz po lewej czy nie cieknie z pod pokrywy rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam gdzie rozrząd a gdzie katalizator ? w b7 1.8T osłona rozrządu jest przy chłodnicy z przodu a katalizator po środku silnika po stronie pasażera , sucho wszędzie , poza tym świeży rozrząd wiec mechanik by stwierdził problem jedynie gdy zimno to słychać jakby rolkę ale po rozgrzaniu się uspokaja, 

 

kabel zamówiony mam nadzieje ze będzie działał , w tygodniu wezmę się za wyciągnięcie logów i podeśle na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Refild napisał:

e tam gdzie rozrząd a gdzie katalizator ? w b7 1.8T

Jeszcze masz łańcuch z napinaczem z tyłu głowicy i tam lubi cieknąć więc nie ma się co dziwić :P

Do tych niebieskich kabli nie jestem przekonany, mam ori z viakena zielony i działa z b7 na 100% ale widzę, że teraz kosztuje prawie 80zł, a kiedyś 49 :P

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Refild napisał:

osłona rozrządu

Już nie chciało mi się tel. pisać bo myślałem, że się domyślisz jak napiszę "pokrywa rozrządu", że chodzi o górną pokrywę wałków rozrządu, a nie o przednią osłonę rozrządu :P

Jeszcze z tyłu silnika zobacz tak jak napisał @przem8

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, przem8 napisał:

Jeszcze masz łańcuch z napinaczem z tyłu głowicy i tam lubi cieknąć więc nie ma się co dziwić :P

Do tych niebieskich kabli nie jestem przekonany, mam ori z viakena zielony i działa z b7 na 100% ale widzę, że teraz kosztuje prawie 80zł, a kiedyś 49 :P

chciałem ten zielony ale ilość opinii ze z niczym się nie laczy sprawiła ze się zraziłem 

Panowie odrużniam smierdzacy zapach oleju a sprzęgła to na 100% tarczke czuć jak przypałuje autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Refild napisał:

chciałem ten zielony ale ilość opinii ze z niczym się nie laczy sprawiła ze się zraziłem 

Wiesz jak to jest z opiniami, głównie od sierot co nie potrafią sobie ogarnąć działajacego vcds'a i poprawnie skonfigurować. Jak nie działa to jest gwarancja albo coś za co głównie kupuje się na allegro czyli 14dni na zwrot bez podania przyczyny :D U mnie raz się kabel wysypał i w przeciągu tygodnia miałem drugi z dłuższym przewodem i od 4 lat działa bez zarzutu, a intensywnie jest eksploatowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, przem8 napisał:

Problem dotyczy przy kompletnym zestawie łącznie z dwumasem od awx i to w autach po programie ale też nie w każdym przypadku - występują drgania. Problemem jest tarcza sprzęgłowa z awx, która nie ma tłumików drgań.

Był gdzieś opisywany problem z tym, że tarcza z AWX ma dłuższy wypust na frez od strony dwumasy i zostawiając dwumas z bfb trzeba ją stoczyć o 4mm jak dobrze pamietam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...