Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy ze zwykłej na multi plus w A4 B9


Andrzejx

Rekomendowane odpowiedzi

Pin w kostkę do pająka wpięty,kabelek pociągnąłem:banan:, ale nie wiem czym go zakończyć żeby wpiąć w panel bezpieczników,:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powinno do zwykłego bezpiecznika pasować 000979135

Do bezpiecznika mini powinno to pasować 000979133

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poskładałem auto /bez podpięcia grzanej kierownicy, czekam na piny/ wymieniłem pająka pod kierownicą/używka/ i mam dużo błędów. Trzeba zrobić adaptacje? Pająk ma ochronę komponentu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pająk nie ma ochrony. 

Błędy masz pewnie bo porozpinane wiązki miałeś. Skasuj błędy i zobacz które powrócą. Będziesz musiał przyuczyć czujnik kąta skrętu. W tym celu kròtka jazda próbna z prędkością 10-15 km/h na wprost po czym skręt kierownicy i jazda w lewo, następnie na wprost, następnie w prawo i znowu na wprost. Kolejność skręcania jest obojętna. Po tej jeździe próbnej czujnik kąta powinien się sam przyuczyć i kontrolki na desce zgasnąć. 

Nie trzeba nic kodować bo w sterowniku 16 ( w pająku) nie ma kodowania.

Jedyne co, to w MMI (5F) sprawdź w adaptacji jaką masz wartość w 

Car_Function_Adaptions_Gen2:

menu_display-MFL_jocker_over_threshold_high 

oraz w adaptacji 

menu_display_jocker

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro kolego, dzisiaj starczy pracy:). Czujniki parkowania świrują, nie ma wizualizacji. Ale to jutro będę działał.

Dodam że akumulator był odłączony.

Edytowane przez Andrzejx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20211205_120425.thumb.jpg.aad597bc417403e06cb2bd809eda0035.jpg20211205_120433.thumb.jpg.8f63298f6ae5f9ff57581d8275f9ae03.jpg20211205_115204.thumb.jpg.dac6a33ba5ac94135970d71058da2bc7.jpg20211205_114945.thumb.jpg.e3dc9abdba41f5479f10f25d5876613a.jpg20211205_114848.thumb.jpg.a078bcd25093d8905361a8f35220895a.jpg20211205_114548.thumb.jpg.d65380bfa202a58f238f4194a0b916de.jpgMoje błędy i nie mogę ich wykasować,powracają. Jazda próbna była, czujniki parkowania i wizualizacja nie reaguje:mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scan-20211205-1328.txt Scan-20211205-1341.txt

Ten mniejszy na odpalonym silniku wywala błąd i nie chce zrobić scanu, na wyłączonym silniku poszło. Żaden przycisk na kierownicy nie reaguje.

Edytowane przez Andrzejx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj ta wersja vcds jest nieodpowiednia do tej platformy. Wszystko podpiąłeś jak należy? 

Może zmieni się coś po podaniu napięcia (brakującego bezpiecznika) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij zasilanie, które brakuje (jak przyjdzie i zamontujesz) i dopiero sprawdź. Być może pająk musi mieć wszystkie zasilania aktywne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zejdę i zrobię jeszcze raz scan najnowszą wersją.

pierwszy bez uruchomionego silnika, drugi z, jeżeli to ma jakieś znaczenie.

Scan 20211205.txt Scan 20211205.txt

Edytowane przez Andrzejx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno:eusathink:, kabelek nie do końca podłączony, spięty w kostkę, to w sumie jak by go nie było, a tyle zachodu. Chyba że sterownik odczytuje podpięcie kabla i dla tego wywala błędy:eusathink:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje jednego źródła zasilania, być może jest ono konieczne do prawidłowego działania. Jak masz jakiś luźny bezpiecznik, to możesz na próbę prowizorycznie do nóżek  bezpiecznika dołożyć do jednej końcówkę przewodu idącego do pająka (ten co dołożyłeś), a do drugiej nóżki bezpiecznika podać napięcie 12V z puszki. Tym sposobem podłączając tak jak powinno to być. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2021 o 14:11, Muskel1 napisał:

Podepnij zasilanie, które brakuje (jak przyjdzie i zamontujesz) i dopiero sprawdź. Być może pająk musi mieć wszystkie zasilania aktywne. 

Wszystko podpiąłem jak należy, te same błędy co ostatnio, żadne przyciski na kierownicy nie reagują, manetki zmiany biegów też,kierunki, wycieraczki działają.Może pająk jest walnięty? Jak to sprawdzić, czy serwis. Chyba trzeba wrócić do poprzedniego pająka. Nowy scan.Scan.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.... trudno powiedzieć w czym problem leży. Wygląda jakby kompletnie komunikacji brakowało. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...