Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T ANB - Prośba o ocenę logów i wskazówkę dot. kodów błędów


Moveri

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem auto kilka dni temu, chciałbym je uratować przed klęską. Auto ma muła do 4000 RPM, pozniej idzie jak nalezy. Po sprawdzeniu vagiem wyswietliło nastepujące kody błędów

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
            P0140 - 35-10 - - - Intermittent
18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction
            P1606 - 35-10 - - - Intermittent
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
            P1118 - 35-00 - -
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
            P0411 - 35-00 - -
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
            P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
            P1114 - 35-00 - -

Zrobiłem również podstawowe logi, bardzo proszę o ocenę gdyż nie mam tyle wiedzy by ogarnąć co niedomaga, a bardzo polubiłem to auto. 
Statyczne: 

Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_USbVIx.html

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8dsJd.html

Dynamiczne:
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_qm9n6x7.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_bdu225Z.html ( po zrobieniu tego loga, auto samo zgasło i miało cięzko odpalić, nie chcialo utrzymac wolnych obrotów, dopiero odpalanie z lekkim gazem pomogło, zauważyłem też, że coś klekota z lewej strony auta, jakby przy ściance grodziowej ale z pod maski cięzko to zlokalizować, duzo bardziej to słychać za kierownicą) Gdyby ktoś dobrze znal budowę a4 b5 to bardzo proszę o pomoc, bo jest to cholernie niepokojące. Boję się ze kupiłem takiego trupa, że strach to ruszać w ogóle :(

 

 

Edytowane przez Moveri
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo późno wstaje i brak komunikacji z sondą za katem i problem z sai. Jest kat czy juz sprzedany? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, przem8 napisał:

Turbo późno wstaje i brak komunikacji z sondą za katem i problem z sai. Jest kat czy juz sprzedany? 

Jest katalizator. Co moze być objawem poznego wstawania turbo? Jak patrzę na logi, to wydaje mi się ze turbo wlasnie przeładowuje w nizszych obrotach, ale specem nie jestem. Kat do wymiany? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe gdzie? Dv, n75, pekniete żeliwo itp. Zrob loga turbo z odpięta wtyczką od n75. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, z racji ze nie chcę zasypywać forum nowymi tematami, piszę w tym.  Proszę o ponowne zerknięcie na logi, auto z dnia na dzień przestało chętnie przyspieszać. Teraz idzie ale jakby mu jajka podwiązali. Turbo niby dmucha, ale tego w ogóle nie czuć. Na 2 biegu jedynie, na 3 juz słabo. 
 

Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_6SZ9Xc5.html

 Grupy 003 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_2kRnz.html

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8G224.html

Statyczne:

Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_48A1p.html

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_Z0gcG9.html

Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_GYwfdu.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...