Kaufman 0 Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 (edytowane) Odkąd spadła temperatura otoczenia pojawiły się problemy z wypadaniem zapłonu na zimnym silniku na pierwszym cylindrze. Po rozgrzaniu się silnika problem znika. Problem występuje na benzynie i na LPG (tu mniej ale pewnie dlatego że silnik jest już rozgrzany >30C). Oczywiście testy przeprowadzane na benzynie. W ostatnich tygodniach wymienione zostały: - wtryski LPG (zaczęły lać i zostały wymienione na nowe), - świece, - cewki zamieniane miejscami w celu sprawdzenia czy to nie problem z cewką, - wymieniony wtrysk benzynowy na pierwszym cylindrze, - zrobiona odma (przepuszczała) plus wymieniony zawór odmy (06A129101D), Podejrzenie padło teraz na głowicę / uszczelkę pod głowicą. Przeprowadziłem testy kompresji na zimnym silniku: 1 cyl: 10,5 2 cyl: 9,75 3 cyl: 11,0 4 cyl: 11,75 Po próbie olejowej, kompresja się nie zmieniła, czyli raczej problem z głowicą niż z pierścieniami. Pytanie: Czy przy takiej różnicy 2 bar (między cylindrem nr 2 a cylindrem nr 4) jest sens sprawdzania czegoś więcej ? Czy dać silnik do zrobienia głowicy ? A oczywiście w błędach pojawia się: 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 35-00 - - Edytowane 25 Listopada 2021 przez Kaufman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się