habeta 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 mam problem mianowicie taki że niezawsze auto ma moc to znaczy przyśpiezenie raz zasowa jak rakieta a raz to istny maluch mam powymieniane filtry rozżąd i niewiem co jest grane PMOCY!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Podłącz vaga może przepływka niedomga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habeta 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 podpinalem i nic niepokazuje a w silnikach ABC niema przeplywki:( raz miałem tylko bląd centralka silnika wylączona skasowalem go i sie niepojawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Przewody świece nie wiem niech się wypowiedzą użytkownicy tych motorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habeta 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 nikt mi niepomorze:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek80 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Napisz kiedy nie ma mocy. Czy jak jest rozgrzane? Jaka temp na zewnątrz jak występuje ta usterka? Kiedy ostatnio wymieniałeś świece i przewody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habeta 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 z temperatura to jak jest słonecznie i gorąco.Na nowych świecach zrobiłem około 5 tyś przewody są stare ale jak mierzyłem to wartość napisana na kablach jest 5 omów a mam 6,50 -+ 0,10 elektryk powiedział że jest ok.czasem jest tak że autko śmiga zgaszę odpalę po paru minutach i już niejedzie.jak sprawdzić moduł zapłonowy morze to jest wina, źle podaje przerwę????ale o ile przypominam sobie to w zimę śmigał dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybekk 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 kolego ja bym na twoim miejscu zmienił przewody i sprawdził cewkę po rozgrzaniu bo moze mietrzymać oporności (stawiam na przewody) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek80 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 z temperatura to jak jest słonecznie i gorąco.Na nowych świecach zrobiłem około 5 tyś przewody są stare ale jak mierzyłem to wartość napisana na kablach jest 5 omów a mam 6,50 -+ 0,10 elektryk powiedział że jest ok.czasem jest tak że autko śmiga zgaszę odpalę po paru minutach i już niejedzie.jak sprawdzić moduł zapłonowy morze to jest wina, źle podaje przerwę????ale o ile przypominam sobie to w zimę śmigał dobrze. Borykam się z taką samą usterką. Wymieniłem świece (NGK), kable (BERU). Jakiś czas miałem spokój. Zrobiłem 7tyś km i znowu to samo. Jak jest gorąco to auto nie ma mocy na benzynie i na gazie. Chciałem wymienić cewkę, i moduł zapłonowy. (szukam dawcy w dobrej cenie) Profilaktycznie nie dawno przy przeglądzie gazowym wymieniłem świece (NGK)a kable stare przemyłem benzyną ekstrakcyjną. Narazie mam spokój. Zobaczymy jak długo. Albo świece (trójelektrodowe) wytrzymują za krótko... Albo jest uszkodzona cewka która jako tako radzi sobie z nową świecą... a taką po 5 tyś już nie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrek 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Borykam się z taką samą usterką. No to jest nas więcej - u mnie świece mają 8 tys i ostatnio jakiś słabszy się wydaje, a może to wina filtra powietrza? (Nowy już w drodze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habeta 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 nowa cewka kosztuje przeszlo 1000zł racja ze świecami też mam trójramienne na świecach oryginalnych mi śmigał a miały podejrzewam że wyjechały z fabryki z autem bo były wypalone wymienię przewody i sie odezwę :)i posprawdzam świece:).Morze to jakiś feler tych silników choć nie są wyżyłowane .aha zapomniałem jak ściągiem kable z cewek to jakiś proszek żółty sie posypał to jest jakiś puder czy przewody sie rozlatują?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek80 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 filtr wymieniłem na nowy. Narazie jeździ dobrze ...tfu tfu tfu żeby nie zapeszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habeta 0 Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 przewody wymienione choć kosztowały 328 zl z NGK ale oplacalo sie autko śmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek80 1 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 przewody wymienione choć kosztowały 328 zl z NGK ale oplacalo sie autko śmiga I jak te przewody NGK - napisz ile już zrobiłeś kilometrów. U mnie znowu to samo - 3tyś km i znowu jak gorąco traci moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 ja mam beru i zero problemow[br]Dopisany: 18 Maj 2009, 18:18_________________________________________________pozatym jak macie prblemy z temp i moca to czujnik temp dolotu powietrza sprawdzic poźniej modól wzmocnienia zaplonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek80 1 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 ja mam beru i zero problemow[br]Dopisany: 18 Maj 2009, 18:18_________________________________________________pozatym jak macie prblemy z temp i moca to czujnik temp dolotu powietrza sprawdzic poźniej modól wzmocnienia zaplonu U mnie kiedys po sprawdzeniu Vagiem pokazywał 66 stopni C zastanawiam sie czy od silnika mógł sie tak nagrzać czy nie jest czasem uszkodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoRider 0 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 ja mam beru i zero problemow[br]Dopisany: 18 Maj 2009, 18:18_________________________________________________pozatym jak macie prblemy z temp i moca to czujnik temp dolotu powietrza sprawdzic poźniej modól wzmocnienia zaplonu ktory to czujnik i gdzie jest ten modoł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek80 1 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 ja mam beru i zero problemow[br]Dopisany: 18 Maj 2009, 18:18_________________________________________________pozatym jak macie prblemy z temp i moca to czujnik temp dolotu powietrza sprawdzic poźniej modól wzmocnienia zaplonu W końcu poradziłem sobie z problemem utraty mocy. Wymieniłem ECU. Raz na zawsze zniknęły błędy czujników spalania stukowego po rozgrzaniu (signal to low). Jak ktoś chce to mam dobrą sprawdzoną cewkę za 100zl bo wymieniłem niepotrzebnie. W końcu autko odżyło. P.S. Na temat sprawdzania czujników polecam ELSE tam jest dokładne napisane jakie rezystancje powinny być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janSerce 0 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 [br]Dopisany: 18 Maj 2009, 18:18_________________________________________________pozatym jak macie prblemy z temp i moca to czujnik temp dolotu powietrza sprawdzic poźniej modól wzmocnienia zaplonu ktory to czujnik i gdzie jest ten modoł? Ponawiam pytanie, gdzie szuklać tego czujnika temperarury dolotu powietrza, na rurze idącej do przepustnicy nie ma żadnych wtyczek czy czujników, by najmniej nie znalazłem help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek80 1 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Czujnik temperatury powietrza jest w kolektorze ssącym, po lewej stronie stojąc, przodem do auta. Żeby się do niego dostać trzeba ściągnąć plastikową osłonę V6, oraz ściągnąć rurę łączącą filtr powietrza z plastikową nakładką przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się