Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] TA-TECHNIX - zawieszenie gwintowane


onsork

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki jest koszt wymiany amortyzatorów i sprężyn u mechanika (robocizna)? Zastanawiam się NAD MTS-TECNIK -40, bo seria jest ciulowata (buja autem, chociaż amortyzatory są dobre), ale trochę obawiam się zimy. Jeżdził ktoś już na tym zawiasie zimą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest koszt wymiany amortyzatorów i sprężyn u mechanika (robocizna)? Zastanawiam się NAD MTS-TECNIK -40, bo seria jest ciulowata (buja autem, chociaż amortyzatory są dobre), ale trochę obawiam się zimy. Jeżdził ktoś już na tym zawiasie zimą?

-35mm i do tego roku było bezproblemowo. W tym roku już się trzeba było trochę napocić. Zdarzało się ryć lekko po grzbietach na słabiej odśnieżonych drogach. A raz od Teściów wyjeżdżałem 45 min. - 30m prostej dróżki, tylko z lekkimi zimowymi koleinami :decayed:

Ale NO RISK NO FUN :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zainwestowałem i nie żałuje,lecz potwierdzam opinie innych skrzypi,i na tor sie nie nadaje,tylko odrobinę twardsze od serii,a ja miałem chyba tapczan bo stała wcześniej tak wysoko jak land rover

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie coś więcej o tym gwincie MTS'a oraz TA-Technix bo myślę taki kupić ale czy na pewno nie będą za miękkie na fele 19"??

Teraz mam seryjne amory(kończą się) a sprężyny sportowe (zółte) ile mają obniżenia nie mam pojęcia bo oznaczenia na nich są wytarte i jak wsiądą do mnie 2 osoby do tyłu to ocierają koła o błotniki na hopkach, jeżdżę na 19" kapcie 235/35 przód oraz tył 245/35 ET35 , z przodu ocierało na początku jak jechałem już 70km/h ale tymczasowo założyłem gumy usztywniające i jest powiedzmy ok jeśli nie wjadę na jakiś wielki garb albo czy na jakąś wielką hopke..

Dlatego chcę kupić za nim założę 16" na zimę gwint z regulacją wysokości i żeby był sztywny.

Tak jest na fabrycznych 16" (stara fota) => 36a08248a7e124adm.jpg

Dla porównania tutaj fotki świeżo po założeniu felg 19" sprężyny mają coś ok -40mm przód, tył -35mm

a80f9581e530ce98m.jpg

95ba5b70b7342be4m.jpg2c644eba2791d21dm.jpg

Tutaj po założeniu tymczasowo gum usztywniających (aktualne) czyli trochę go podniosło i można normalnie jeździć ale bez szaleństw bo wtedy już ociera..

12864020e1ad00eem.jpg

Z tyłu nie zakładałem tych gum bo pewnie też by się podniósł tył i kiepsko by to wyglądało a że praktycznie nie wożę nikogo z tyłu to ich nie zakładałem.

Dlatego jeszcze raz moje pytanie jaki byłby najlepszy gwint by się jeździło sztywno i bez żadnego ocierania bo szkoda nowych opon zaraz wyrzucać do kosza :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mi powiedzieć jak tatechniks sie zachowa na 19 calach,ja mam 16 i ustawiłem na 7 cm od dołu gwintu i tarłem wszędzie podwoziem, a opona już się trochę chowała w błotniku,teraz mam na 10 cm i jest ok,tył 11 cm.Co mogę powiedzieć to że nie jest twarde.Na pierwotnym ustawieniu gdzie tarłem o ziemie miską przy niewielkich wybojach był trochę twardszy od serii "ala land rover".Przy obecnym ustawieniu jest tak jak seria,czyli komfortowo.Wydaje mi sie żę nie będzie wystarczająco sztywny żeby tył nie zacierał.Myślę że może być kłopot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dlatego nie chce wydawać ponad tysiaka żeby później się okazało że nadal będzie za miękko i jak mi wsiądą ze 2 osoby do tyłu to znowu będzie ocierało..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dlatego nie chce wydawać ponad tysiaka żeby później się okazało że nadal będzie za miękko i jak mi wsiądą ze 2 osoby do tyłu to znowu będzie ocierało..

Ja miałem takie zawieszenie na 18" i nic nie tarło nie dobijało ale skrzypiało...wymieniałem na gwarancji 3 razy i dalej to samo...wkońcu zwróciłem te zawieszenie i dostałem kase spowrotem,kupiłem h&r i już jest cisza :):):).I nigdy napewno nie zakupie już nic z TA technix ani mts...bo wstyd wyjechać samochodem na miasto,bo jadąc każdy przechodzień się ogląda co to za wrak jedzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dlatego nie chce wydawać ponad tysiaka żeby później się okazało że nadal będzie za miękko i jak mi wsiądą ze 2 osoby do tyłu to znowu będzie ocierało..

Ja miałem takie zawieszenie na 18" i nic nie tarło nie dobijało ale skrzypiało...wymieniałem na gwarancji 3 razy i dalej to samo...wkońcu zwróciłem te zawieszenie i dostałem kase spowrotem,kupiłem h&r i już jest cisza :):):).I nigdy napewno nie zakupie już nic z TA technix ani mts...bo wstyd wyjechać samochodem na miasto,bo jadąc każdy przechodzień się ogląda co to za wrak jedzie...

Dziwne kolega mial ten zawias i chwalil sobie ale jak z ocieram niem to nie wiem :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RxIuS.jpg

Witam mam problem z moją a4 1,9 td 110 ps, mianowicie kupiłem ja taka jak na zdjęciu , lecz jest tak niska ze stukam spodem o wysztko co jest na drodze np garby na jezdni i progi zwalniające jest to dosyć meczące ze muszę wszędzie zwalniac do zera , cz ktoś może mi poradzić jakie spreżyny i jakie amortyzatory musze kupić abo auto podnieś by nadawało sie do jazdy . ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coli no mega niskie masz te auto :polew: a ja mam inne pytanie jak nisko mozna zejsc na mts-ach? Niby pisze max -70 ale wydaje mi sie ze to jeszcze bedze koza :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja powiem ze technix skrzypi tylko jak jest bardzo mokro dlatego trzeba trochę smarować springi ale jak załozysz kondony na springi to bedzie git

jest bardzo przyjemny amorek :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemanko :hi:

moze mi ktos z uzytkownikow tego gwinta powiedziec czy i jesli tak to jak dlugo gwint "siada". bo mam swiezo zalozony i na razie tyl zostawilem wysoko na wypadek jak mialby siasc w dol z czasem. aha no i jesli siada to ile mniej wiecej moze pojsc w dol?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w poprzednim aucie kit Ta-Technixa -40/-40 delikatnie siadł po około pół roku i mocnej eksploatacji, na początku jeździło się jak taczką, później było w miarę. Myślę, że z gwintem jest podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie po wielkich zastanowieniach zamówiłem wreszcie MTSy u mapeta. Ciezko było się zdecydowac, który gwint wybrac czy Fk czy te TA-Techniksy zamawiac no i w końcu się zdecydowałem na MTSY bo mają osłony i odboje w komplecie i mapet twierdzi ze są bardziej cenione MTSY a porównywalne są tak samo jakosciowo jak fk czy Technix :) Jak przyjdzie paczuszka i zrobi sie cieplej będę montował do mojej padaczki i i trochę gleby bo do tego koła 8j/18" i bez gleby wygladu nie ma :naughty: Oby do wiosny :)pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja powiem ze technix skrzypi tylko jak jest bardzo mokro dlatego trzeba trochę smarować springi ale jak załozysz kondony na springi to bedzie git

jest bardzo przyjemny amorek :good:

Z moich obserwacji wynika ze nie skrzypi sprezyna a uszczelniacz na amortyzatorze , u mnie wlasnie skrzypi jeden amortyzator . A doszedlem do tego bo zamienilem go na druga strone i zaczelo skrzypic na tej stronie na ktora go zalozylem .Rozkrecilem srezyne z amora i nim poruszalem i wlasnie ten jeden wydawal takie dziwne dzwieki ale trzyma bardzo dobrze zero wyciekow ogolnie wpozadku . Tylko kumka jak ropucha bo u mnie to nie skrzypi tylko tak dziwnie pumka kumka :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym aluminiowym zawieszeniu często tak jest skrzypienie itp. Czy to w passacie czy w A6 nawali sie syfu miedzy gumkę na końcówkę przy drążku i potem cięzko zlokalizowac skąd to sie wydobywa. Mi przy skręcie chyba kielich górny skrzypi gdzie siedzi w nim amortyzator. Zapomniałem posmarowac tą gumę jak zakładałem zawieszenie i teraz znowu chyba będę rozbierał bo mnie to wku.. :wallbash: strasznie. NArazie sie bardzo krótko poruszam na MTS i mi trudnoi stwierdzic i ocenic ale jak za te pieniądze wydaje mi sie, że sie opłaca. Na początku szybko siada więc Lepiej ustawic gwinta troche wyżej skręcic- i na początku jest mega twardo jak na żelazniaku potem troszkę lepiej. No ale w koncu albo lans albo wygoda.pzdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co powiecie na temat gwintu FK AK Street? [br]Dopisany: 14 Październik 2010, 15:46_________________________________________________też tak skrzypi jak TA czy MTS ? Jak z twardoscia ?

podłącze się pod pytanie o FK street

jeździ ktoś na tym ??[br]Dopisany: 14 Marzec 2011, 14:31_________________________________________________

Właśnie po wielkich zastanowieniach zamówiłem wreszcie MTSy u mapeta. Ciezko było się zdecydowac, który gwint wybrac czy Fk czy te TA-Techniksy zamawiac no i w końcu się zdecydowałem na MTSY bo mają osłony i odboje w komplecie i mapet twierdzi ze są bardziej cenione MTSY a porównywalne są tak samo jakosciowo jak fk czy Technix :)

MTSY bardziej cenione ??z tego co wiem FK to niemiecka firma i chociaż produkuje na miejscu a nie jak MTS w chinach....jak widać kazdy zachwala to czym handluje...ile kosztują osony i odboje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co powiecie na temat gwintu FK AK Street? [br]Dopisany: 14 Październik 2010, 15:46_________________________________________________też tak skrzypi jak TA czy MTS ? Jak z twardoscia ?

podłącze się pod pytanie o FK street

jeździ ktoś na tym ??[br]Dopisany: 14 Marzec 2011, 14:31_________________________________________________

Właśnie po wielkich zastanowieniach zamówiłem wreszcie MTSy u mapeta. Ciezko było się zdecydowac, który gwint wybrac czy Fk czy te TA-Techniksy zamawiac no i w końcu się zdecydowałem na MTSY bo mają osłony i odboje w komplecie i mapet twierdzi ze są bardziej cenione MTSY a porównywalne są tak samo jakosciowo jak fk czy Technix :)

MTSY bardziej cenione ??z tego co wiem FK to niemiecka firma i chociaż produkuje na miejscu a nie jak MTS w chinach....jak widać kazdy zachwala to czym handluje...ile kosztują osony i odboje??

Z tymi Chinami to poleciałeś.

Przede wszystkim teraz wszystko się robi w Chinach, nawet najbardziej markowe rzeczy - tam jest wykorzystywana najtańsza siła robocza, a niekoniecznie materiały.

Poza tym, akurat MTS jest chyba Made in EU, jeśli dobrze pamiętam z naklejek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...