Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z maglownicą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Ostatnio w moim a4 b6 rozstukała się maglownica. Po prawej stronie coś stuka na nierównościach do tego jak na postoju poszarpię kierownicą to też postukuje. Pytanie krótkie gdzie znajdę dobry zakład co mi to naprawi? Może być i gdzieś daleko w Polsce aby było dobrze zrobione. Dodam że maglownica z tym "servotronic". 

Opublikowano

Nie rozpędzaj się tak z tą maglownicą, bo winne mogą być drążki kierownicze i/lub końcówki drążków. Sprawdź najpierw je.

Opublikowano

Drązki i końcówki już zmienione ? też wpadłem na ten pomysł. Krzyżak i kolumna też sprawdzona. Do magla wystarczy ucho przyłożyć i słychać jak dzwoni w środku, jak w kościele. Może nie bawić się w regenerację tylko poszukać używanej?

Opublikowano (edytowane)

Niestety nie mam servitronic to się nie wypowiem, trzeba czekać na wypowiedź innych.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
REGPARTS.PL

Sklep na oprogramowaniu PrestaShop

Od prawie 3 miesięcy mam od nich magiel po regeneracji z servotronic, narazie ok. Używka w dobrym stanie to ogromna loteria, regeneracja może okazać się podobnie, regparts ma dobre opinie i zaryzykowałem.

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, tass napisał(a):

Od prawie 3 miesięcy mam od nich magiel po regeneracji z servotronic, narazie ok

Też mam od nich taki magiel. U mnie dali ciała, bo nie było odpowietrzenia listwy, a właściciel twierdził że jest i nie dało mu się wytłumaczyć, że nie ma racji. Efekt był taki, że zasysalo/pompowało osłony przy skręcaniu. O kaucję też się musiałem upominać. Dobrze, że dało się wywiercic odpowietrzenie na aucie ale nerwów i czasu trochę naszarpał i wcale to tak pięknie nie jest jak opowiada u siebie na kanale yt. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Potwierdza się jak ze wszystkim co regenerowane lub używka- loteria. Najpewniej brać nówkę.

Opublikowano

To już wszystko jasne. Dzięki za podpowiedź

Opublikowano

Nowych przekładni nie ma, a jeśli się trafi to podejrzewam,że koszt 3 tys w górę. Te wszystkie nowe, sygnowane różnymi firmami to też regeneruchy. 

Opublikowano

No tak, sprawdziłem już to. Za nowego magla z Boscha trzeba dać 4 klocki więc bez sensu. Poszukam może jeszcze jakiegoś zakładu co się tym zajmuje, może ktoś mi to naprawi. Najgorzej że to badziewie ma ten servotronic. Taki magiel bez tego zaworu to w zasadzie wszędzie można znaleźć i to w dobrych pieniądzach a tego z zaworem nigdzie nie ma i jest trochę lipa. 

Opublikowano (edytowane)

Nie narzekaj, niektórzy wiele by dali aby mieć servotronic i kręcić kierownicą jednym palcem :decayed:

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Koszt zregenerowanego takiego magla ma nowej listwie to 1000zl więc nie ma dramatu. 

Opublikowano

Z b7 jest taki sam tylko zawór bez kabla jak jest to w b6. Ja mam właśnie z b7. Z tego co wiem czy z zaworem czy bez jak kompleksowa regeneracja to okolice 1k pln, jak pseudo regeneracja listwa nie ruszana to taniej wołają, ale po mojemu to plaster na ból d*py, bo nie ma opcji raczej żeby lista była idealne w 20letnim samochodzie.

Opublikowano

Przed regeneracją zapytaj się jakiego płynu wymagają po naprawie. Ci co wymagają do gwarancji atfa przeważnie mają kiepskiej jakości uszczelnienia

Opublikowano

Nie no już bez przesady. Jak się za to wezmę to już raczej chce mieć to dobrze zrobione i żadne kompromisy mnie nie interesują. Już pogodziłem się że te 1-1,5k pójdzie na to, byle tylko nie było tak że przejeżdżę rok i znowu się to posypie.

Opublikowano

A co myślicie o tym regparts kilka wpisów wcześniej? Podziała to trochę? Z tego co się orientowałem to w inter cars mają laubera coś na podobnej zasadzie, że z kaucją, tylko że droższe jakiejś 5 stówek. 

Opublikowano

Kupuj, tylko przed założeniem magla na auto sprawdź czy działa odpowietrzenie lisstwy i nie pompują się osłony jak u mnie. Oczywiście zapomnij o trytytkach przy ich zakładaniu :P

Opublikowano

Nie no jasna sprawa, że żadnych trytek tam nie będzie. Te trytki na tych przekładniach to jakiś dramat, może i osłonę trzyma ale w ogóle to nie jest szczelne i wszystko tam sobie wpada jak chce. Dzięki za te tipy z tymi osłonami i tym olejem atf kilka wpisów wyżej. Przyda się i teraz wiem na co zwrócić uwagę zanim włożę na auto. 

Opublikowano

Ja tak miałem, że przy regeneracji zajmuali moje opaski sprężynowe i dali w ich miejsce trytki :facepalm: firma z Częstochowy jakby co. Fakt faktem że magiel 3 lata działał, teraz auto i tak stoi i nie wiem, czy by go prewencjinalnie nie oddać.

Opublikowano

To skorzystam z tej firmy regparts i zobaczymy co z tego będzie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...