Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kupię A4 B6 Cabrio 3.0 V6 w manualu lub tiptronic


fistach

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Po latach chciałbym powrócić do grona A4-klub. Tym razem poszukuję:

 

Audi A4 Cabrio z silnikiem 3.0 V6 z manualną skrzynią biegów lub tiptronic.

Warunkiem koniecznym są xenony oraz kolor: czerwony, biały, czarny, grafitowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, fistach napisał(a):

Warunkiem koniecznym

Koniecznym warunkiem jest worek pieniędzy na remont silnika. Poczytaj o tym silniku zanim kupuisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz auta z tym silnikiem ?, naprawdę szkoda nerwów i pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jaki silnik do cabrio polecacie? Czego szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2023 o 09:57, Muskel1 napisał(a):

Koniecznym warunkiem jest worek pieniędzy na remont silnika. Poczytaj o tym silniku zanim kupuisz.

 

W dniu 31.03.2023 o 13:14, Langista napisał(a):

Nie bierz auta z tym silnikiem ?, naprawdę szkoda nerwów i pieniędzy.

Podpowiedzccie proszę z jakim silnikiem benzynowym szukać B6 cabrio? 2.4 V6 będzie dobrym wyborem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już koniecznie chcesz v6 to szukaj w B7 z 3.2 fsi, 2.4 w B6 jest ok ale za podobne pieniądze kupisz B7.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Langista napisał(a):

Jak już koniecznie chcesz v6 to szukaj w B7 z 3.2 fsi, 2.4 w B6 jest ok ale za podobne pieniądze kupisz B7.

Dzięki za podpowiedź. Zamiast 3.0 V6 będę szukał 2.4 V6 lub 3.2. Czy mocno muszę obawiać się multitronic? Czy w B7 bez quattro występował tiptronic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie oski w automacie to multi i tak trzeba się tego obawiać, zwłaszcza jak ktoś wcześniej nie dbał. 3.2fsi to tez średni wybór, zwłaszcza jak przyjdzie rozrząd robic :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał(a):

Wszystkie oski w automacie to multi i tak trzeba się tego obawiać, zwłaszcza jak ktoś wcześniej nie dbał. 3.2fsi to tez średni wybór, zwłaszcza jak przyjdzie rozrząd robic :grin:

Dzięki za odpowiedź. Tak też myślałem że w multitronic lepiej się nie pakować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...