Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP na 312mm dla 2.4 w ośce?


Donpion

Rekomendowane odpowiedzi

WItam, czy możliwy jest swap hamulców p&p na 312mm dla B5 z silnikiem 2.4. Z tego co się zorientowałem 2.4 ma większe półosie i przeguby od tych w 1.6, 1.8/1.8T więc w teorii powinno być mniej problemów,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniasz tylko jarzma i tarcze

reszta bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z zaciskami i klockami, czy nie powinny być również większe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybyś zmieniał na 320/345 to tak

ale do tego potrzebujesz innych zwrotnic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

312mm w zupełności wystarczy.  W takim razie dzięki raz jeszcze :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

312tki sa takie sobie a tak na prawde to od 320tki zaczyna sie cos dziac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie będzie zbyt wielkiej różnicy między przodem a tyłem? To jest ośka więc tam z tyłem nie specjalnie coś się zrobi, a 2.4 to nie jest pocisk żeby musiał stawać w miejscu. Bardziej zależy mi by tarcza i zacisk nie wyglądały za felgą jak od Opla Corsy C. Druga sprawa, że mam sporo ograniczeń i niewiele miejsca na zabawę w "tunera" :). Widziałem gotowca pod 320mm za 2500PLN. Zwrotnice, tarcze, zaciski i chyba osłony jeszcze.  Pozatym pod 16' 320mm nie zmieszczę pewnie.

Edytowane przez Donpion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...