Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problemy z błędami!


Gość Robert

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W moim autku istnieje i nie mozna się go pozbyć błąd ustawienia podstawowego przepustnicy. Podczas próby wprowadzenia nastawów, przepustnica porusza się odrobinę, po czym staje i program wyrzuca inf., iż w obecnym stanie pracy lub urządzeniu wprowadzenie ustawień nie jest mozliwe. Tak mam juz kilka miesięcy. Diagnozowałem na BOSCH KTS 520 i VAG - dokładnie to samo. Dodam, że przepustnica jest wymieniona i czysta.

O co chodzi?

Prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A adaptujesz przez Basic Settings?? U mnie był błąd P1559 i po wyczyszczeniu przepustnicy normalnie się adaptowała i błąd dało się skasować. Jak była brudna to ruszyła się trochę i "ADP ERROR" Na pewno adaptujesz na kanale 098, a nie 060??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy robisz to na uruchomionym silniku czy tylko na włączonym zapłonie.

Ma byc tylko zapłon włączony.

Jeśli KTS nie rusza tego to trzeba szukać uszkodzonej wiązki lub problemów ze sterownikiem silnika.

No i jeszcze napięcie zasilnania musi być co najmniej 10,5 V kiedy wykonujesz adaptację (silnik nagrzeny do minimum 85 stopni, wszystko co jest na prąd to wyłączone).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze napięcie zasilnania musi być co najmniej 10,5 V kiedy wykonujesz adaptację (silnik nagrzeny do minimum 85 stopni, wszystko co jest na prąd to wyłączone).

To rzecz oczywista :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaptację wykonuję zgodnie z procedurą.

Dodam, że obroty są ok i auto jeździ dobrze(chyba). Denerwuje mnie sama świadomość istnienia błędu w pamięci. Ponadto ciekaw jestem czy z powodu zapisanego błędu auto nie pracuje w trybie serwisowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz odpowiednio naciągniętą linkę gazu.

Trzeba jeszcze sprawdzić stycznik biegu jałowego.

Wczoraj w Vento rozbierałem :cool: (wg fabryki nie można rozkręcać) przepustnicę, bo stycznik nie działał.

Jak ECU nie wie, że przepustnica jest w pozycji biegu jałowego, to nie będzie adaptacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącznik biegu jałowego działa ok.(odczyty z KTS-a). Linka też jest w porządku.

Mam wrażenie, że po pełnym rozgrzaniu silnika auto trochę traci na mocy. Czy błąd istniejący w pamięci może to powodować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...