Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drążek kierowniczy do wymiany :(


Slawo80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ;)

Wymieniał ktoś może drążek kierowniczy znajdujący się miedzy kolumną kierowniczą a prawym kołem (Od strony pasażera)? Mnie to właśnie czeka i zastanawiam się ile z tym roboty - słyszałem, że wystarczy zdjąć koło i powinno się dojść i bez problemu wymienić. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym związane? Nie chcę niczego rozwalić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No za wiele roboty nie ma. Bedziesz mial dwie sruby przy drazku ktore musisz odkrecic po czym wyciagnac w dol przegub drazka kierowniczego. Pozniej zdejmujesz opaske zaciskowa z oslony i odsunac oslone i pozniej to juz tylko odkrecasz drazek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie ;)

Pocieszyłeś mnie ;)

A jak z dostępem przy odkręcaniu od listwy wychodzącej z kolumny ?

To, że podkręcić trzeba na maxa w lewo to oczywiście jasne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko ;)

Geometria to podstawa przy takich działaniach ;)

Ale dzięki, że o tym piszesz i ze nie chcesz abym za szybko oponki zjechał ;)

Jeszcze raz dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej w tych autach to ciężko geomerie zminić od wyminay drążka, jakby co to tylko zbieżność możesz sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje geometrzie w sensie kąt koła względem podłoża to ciężko zmienić bo w sumie to nie mam tam żadnych elementów którymi można to regulować. No a zbieżność to wiadoma sprawa że przy wymiamie drążka czy też nawet wahacza lepiej sobie sprawdzić zbieżność ;) w końcu to nie majątek ;) Dzęki za odpowiedź ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniłem drążek ;) i jest o niebo lepiej - jeszcze musze tylko sobie zbieżność dzisiaj ustawić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniłem drążek ;) i jest o niebo lepiej - jeszcze musze tylko sobie zbieżność dzisiaj ustawić ;)

mam zamiar też wymienić drążki P i L możesz coś jeszcze podpowiedzieć, jak to zrobić szybko i sprawnie czy tak jak wyżej napisane to wszystko? PS. mam zamiar kupić drążki febi czy polecacie jakąś inną firme?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... czy tak jak wyżej napisane to wszystko? PS. mam zamiar kupić drążki febi czy polecacie jakąś inną firme?

Zrobisz sam, jak napisali koledzy powyzej, nie ma z tym trudnosci. policz liczbe obrotow kiedy bedziesz wykrecal drazki i tyle samo wkrec. Po calym zabiegu jedz ustawic zbieznosc :a4fan:

Febi w relacji cena do jakosci jest ok, sztuka okolo 65-70zl takze mozesz wstawiac tej firmy, chyba, ze chcesz ori to smialo :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też musze wymienić bo na lewym odlazła całkiem guma zobaczyłem to wczoraj jak podnosłem auto na lewarku. Jakiej firmy są drążki jeszcze Febi - to wiem a np są też TRW ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...