jacob12 0 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Witam wszystkich! Mam pytanie czy ktoś może spotkał się juz z wyciekiem plynu od wspomagania z korka wlewowego a dokladnie z dziurki z boku? Moje audi to A4 2,5tdi Quattro 2001 i w momęcie gaszenia silnika wycieka plyn korkiem wlewowym pompa byla wymieniona 2 dni temu w serwisie z powodu tego samego problemu i halasu przy skręcaniu,teraz pompa pracuje cicho ale dalej przy gaszeniu wycieka plyn Czy ktoś wie co to moze być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 0 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Zapowietrzony układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocynk98 0 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 po wykręceniu korka w korku jest wskażnik ile płynu powinno być .Jeżeli jest go ponad max trzeba go odsączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacob12 0 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Ok. ale jeśli sprawdzam na zimnym silniku to płynu jest mniej a jak się przejadę to płyn się rozgrzewa i zwiększa swoją objętość tak na forum wyczytałem.Na wzkaźniku jest tylko jedno max i min więc jak poprawnie sprawdzić poziom płynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gdansk99 0 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Witam , u mnie na zimnym poziom płynu jest trochę ponad minimum a po rozgrzaniu jest trochę powyżej połowy . Może masz po prostu za dużo płynu i po rozgrzaniu wycieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 A nie pieni się ten płyn? Może układ nie został dobrze odpowietrzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacob12 0 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Właśnie się pieni jak capucino jeżeli mam zapalony silnik i odkręce korek to aż bąbelki do góry skaczą jak gaszę to wycieka przez dziurkę a w środku capucino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Trzeba odpowietrzyć układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca.13 0 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 miałem podobnie w passacie i okazało się że filterek który znajduje się w zbiorniczku wyskakiwał ze swojego miejsca i zaraz płyn pienił się i wyciekał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacob12 0 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Dzięki za podpowiedzi sprubóję i dam znać co wyszło [br]Dopisany: 09 Czerwiec 2009, 15:50_________________________________________________Okazało się że powiedzieli w serwisie przekładnia kierownicza do wymiany ponieważ jest uszkodzona ciekawe koszt wymiany oczywiście w holandii to 1300 euro co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelc 0 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Zregenerować ją w Polsce :>.. Napewo będzie taniej .. Można to zrobić wysyłkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca.13 0 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 można zamówić z Polski już zregenerowaną w zamian wysyłając swoją,mam dobry warsztat bo już u nich to robiłem i wyszło super! koszt takiej operacji to ok.1500zł,nie mam pojęcia jak to wygląda z wysyłką,musisz przedzwonić,podaje numer:602764645 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikson 0 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Wiesz jak jest ja i tak stawiam na pompe wspomagania i mysle ze ktos chce cie naciagnac...przekladnia maglownica itp to duzo wiekszy wydayek niz pompa wspomagania :embarrassed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacob12 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 pompa od wspomagania wymieniona była 1000km temu w serwisie na regenerowaną z 2-letnią gwarancją więc to można raczej wykluczyć[br]Dopisany: 06 Lipiec 2009, 14:52_________________________________________________ A więc okazało się że w przekładni jest wentyl który był zatkany na nic wymiana pompy była no ale cóż jak nawet w serwisie tego nie wiedzieli o zwykłych warsztatach nie wspomnę dopiero w trzecim serwisie znalazł się mechanik który przez przypadek zauważył wentyl poprostu tragedia!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się