Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Przeróbka anglika


marcin579

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Szukałem na forum jakiejś wiadomości dotyczących przekładki Audi A4 1.8 20V z lat 95-00 i jakoś nie moglem znaleźć potrzebnych informacji. Mianowicie chciałem się dowiedzieć od kogoś kto już zdecydował się na taka przekładkę czy rzeczywiście jest trudno to zrobić ... nie chodzi mi tutaj o pisanie kosztów i tak dalej tylko o sam fakt zrobienia tej przekładki. Posiadam rozbita A4 z 95 1.8 a jestem bliski dokonania zakupu angielskiej A4 1.8 z 98 roku i chciałbym się dowiedzieć jak to jest w końcu z ta ściana grodziowa w tych egzemplarzach ?? bo z tego co się doczytałem to od B6 w gore jest uniwersalna ale co do B5 to nie moglem nigdzie żadnych informacji się doszukać :( Jeszcze jeden problem dotyczy tego ze moja z 95r nie ma klimy a ta z 98r już ja posiada wiec czy to nie byłby kolejny problem w całej tej operacji.

Idealnie by było jakbym dostał namiary na kogoś kto już robił takowa przekładkę i z kim mógłbym się skontaktować w sprawie jakichś szczegółów odnośnie tego.

Z góry dzięki za szybki odzew w tej sprawie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uderz do grzanka w tej sprawie. Blisko masz do niego jak jesteś w Kielcowni.

A4 B5 w celu przerobienia trzeba ścianę grodziową ciąć i potem spawać. Ogólnie przerąbany jest ten etap przeróbki.

A4 B6 ma już ścianę grodziową symetryczną, więc tylko trzeba auto rozebrać i złożyć.

Grzanek w kółko rozbiera samochody i składa a przy okazji naprawia. Właśnie teraz przekłada jakąś B6. On strasznie lubi elektryczne zagadki a przy przekładce tych zagadek jest dużo.

Z klimą problemu nie ma, przekłada się jak wszystko inne, nagrzewnica jest inna jeszcze trochę gratów też. ale czego się nie robi...

Jak dla mnie to tylko on może zrobić tą sprawę od początku do końca i będzie zrobiona dobrze. Już trochę jego robót widziałem... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabialem Anglika jakies 2 tygodnie temu,troche zabawy ale wszystko poszlo OK,jezeli potrzeba jakis wskazowek to pisac,a postaram sie pomoc,sciane trzeba rozwiercac najlepiej wiertłem 8mm,a potem ja wyszarpac bo klej trzyma,połke na magiel tez wycinalem-ogolnie 2 dni roboty,a i sciana od diesla jest trzoszke inna jak od benzyny ale wszstko da rade spasowac,uchwyt na wycieraczki tez trzeba przespawac w lewo,instalacje wewnatrz samochodu rozwijamy cala i przekladamy kostki z prawej na lewa podejda,a lewej na prawa trzeba przedłuzac-ale nie wszystkie(zostawiamy kostke od silniczka wycieraczek,do drzwi,od poduchy),a i bezpieczniki tez musimy rozpiac i włozyc w puszke od europy,wykladzina podlogowa od europejczyka albo trzeba gabke wycinac od strony kierowcy bo po przerobce pedaly na gaz i na sprzeglo maja za malo miejsca,instalacja silnika najlepiej kupic 2ga od europy,chyba ze ma sie zdrowe nerwy-wszystkie kable sa tak zalane w gumie ze nie sposob to rozerwac,a potem lutowanie...jezeli cos potrzeba to chetnie pomoge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...