Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AEB B5] Sztywne koło zamachowe zamiast dwumasowego


bartek1

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam wszystkiego na ten temat od tygodnia i caly czas brakuje mi pewnosci jakie kolo jednomasowe kupic. :mysli: Jedni pisza ze od 1.8 B4, inni ze od VW G60. Ta druga opcja sprawdzila sie w A3 1.8T, ale tam jest silnik prostopadle zamontowany i niewiem jak do A4. Czy kolo pasuje tak jak w A3 np.G60, a rozni sie tylko sprzeglem. :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie z przejściem na jednomas we wzdłużnym 1.8t jest problem :kwasny: podobno Valeo zaczęło produkować jakiś zestaw do konwersji na jednomas, ale nie widzialem tego na oczy jeszcze :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, ze chyba jeszcze nikt nie dopasowal zestawu jednomas+sprzeglo pod wzdluzne 1.8T :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie z tego co tu pisze to pasuje do 1,8 t http://moto.allegro.pl/item636276528_sprzeglo_kolo_zamachowe_valeo_vw_audi.html ja miałem taki przypadek że niby do avf miało nie podejść a pasuje plug&play

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach wzdluznych kolo dwumasowe ma rozmiar 240mm, w poprzecznych bodajze 228mm. Zestawy G60/VR6 sa pod kolo zamachowe 228mm. Pomijajac wszystkie mi nieznane roznice w walkach sprzeglowych, wieloklinach wpustowych itd. - zmienisz sprzeglo na mniejsze co jest bezsensowne. Po drugie jesli juz zalozysz jednomas, ktory zapewne bedzie mial 228mm rozrusznik raczej nie siegnie do wienca kola zamachowego.

Mozesz jeszcze zainwestowac w kolo zamachowe firmy FIDANZA, ale to koszt chyba powyzej 1000PLN. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno Valeo zaczęło produkować jakiś zestaw do konwersji na jednomas, ale nie widzialem tego na oczy jeszcze :cool1:

:gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koło zamachowe nie musisz być większe to od 240mm a to 228mm mogą różnić się tylko wielkością tarczy i docisku, ja mam taki przypadek że z 240 przeszedłem na 228 i wieniec jest taki sam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu zaczyna sie,240 i 228 to średnica tarczy sprzęgłowej a nie kola dwumasowego.

W dodatku AEB ma 228.

240 ma jedynie AVF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki jednomas zalozyc do mojego silnika??bo jesli mam dwumas to musze sie go pozbyc ze wzgledu na koszty,,prosze o odpowiedz jaki jednomas do 1.6 ADP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak koło jednomasowe od silnika 1Z lub jakiegoś audi 80 b3 b4 nawet benzyny z tym że jak chodziła tarcza 210mm to przetoczyć i do tego założyć sprzęgło od 1Z ale UWAGA!!! tylko A4 bo tarcza 80 b4 ma inne mniejsze sprężyny, okładziny wyplatane i może nie dać rady. Wszystko inne wygląda tak samo jak w tym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t81238.0.html;highlight=afn Osobiście zebrałem już materiały ale po rozebraniu okazało się że dwumasa jest idealna to założyłem tylko sprzegło nowe ale następnym razem zmieniam na jednomas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...