slodki79 1 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Witam panowie.Kilka dni temu robiłem program u Wojtka w Dynosofcie oddział Katowice,hamowanie Gliwice.Po zdiagnozowaniu silnika okazało się że PD już mają korekty w ok 1.3 no i turbo zaczyna w wyższym zakresie przeładowywać stąd ograniczenie mocy. Moje pytanie jest następujące: Czy przebieg krzywych na wykresie w stosunku do kondycji turba i PD jest normalny,czy coś jeszcze może być nie tak? Patrzę po innych wykresach i nawet jeśli moc jest przybliżona do mojego to jednak tamte wykresy przebiegają tak jak by lepiej... Dodam że chyba nawet lepiej reaguje jak dam pedał gazu do połowy niż od razu w podłogę....( z miejsca i podczas jazdy-wcześniej też tak było tylko nie tak szybko :> ) seria: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4830fed4ff6e87bf.html program: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a44b0fea7d6be8a.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovroon 1 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 ladna seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 i mimo takich kwiatow wgrali Ci program Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slodki79 1 Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 i mimo takich kwiatow wgrali Ci program To fakt,ale w serii był mały moment,teraz mam większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 GT1749VA potrafi przeładować nawet jak ma ściągnięte ma max. kierownice. Po prostu jest za dużo gazów wydechowych i regulacja żaluzjami nie pomaga. W serii właśnie tak miałeś od ok 3600 obr/min. Auto miało nagłą "górkę" mocy na wysokich obrotach. Po programie jest znacznie lepiej w przebiegu, choć moć nie jest za ciekawa. Generalnie Wojtka to nie musisz sprawdzać bo chłop wie co robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slodki79 1 Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 GT1749VA potrafi przeładować nawet jak ma ściągnięte ma max. kierownice. Po prostu jest za dużo gazów wydechowych i regulacja żaluzjami nie pomaga. W serii właśnie tak miałeś od ok 3600 obr/min. Auto miało nagłą "górkę" mocy na wysokich obrotach. Po programie jest znacznie lepiej w przebiegu, choć moć nie jest za ciekawa. Generalnie Wojtka to nie musisz sprawdzać bo chłop wie co robi. Nie nie ja Go nie sprawdzam,bo Wojtek powiedział mi to samo i zdaje sobie z tego sprawe Poza tym jestem mu wdzięczny że zrobił co mogł z moim paździochem.Robił też na ok 175PS tylko że turbo ostro przeładowywało. Interesuje mnie tylko fakt że auta z podobną mocą i momentem(na seryjnych PD i suszarach) mają inne wykresy ,ale teraz juz wiem i zdałem sobie sprawe,że silnik silnikowi jest nierówny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Interesuje mnie tylko fakt że auta z podobną mocą i momentem(na seryjnych PD i suszarach) mają inne wykresy ,ale teraz juz wiem i zdałem sobie sprawe,że silnik silnikowi jest nierówny Wykres innych aut jest inny bo skala NM i KM jest duzo duzo większa i wtedy wykres wygląda na calkowicie płaski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ems 1 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 GT1749VA potrafi przeładować nawet jak ma ściągnięte ma max. kierownice. Po prostu jest za dużo gazów wydechowych i regulacja żaluzjami nie pomaga. W czym mozna doszukiwac sie przyczyny przeładowywania turbo awx/avf w jednych przypadkach i trzymaniu zadanych parametrów w innych egzemplarzach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 W czym mozna doszukiwac sie przyczyny przeładowywania turbo awx/avf w jednych przypadkach i trzymaniu zadanych parametrów w innych egzemplarzach ? Zuzycie/syf w T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 ladna seria Wg mnie wcale nie taka ładna - 300 nm momentu dla AVF to ładnie ? To diesel więc patrzy się bardziej na nm, a nie na KM. Generalnie na miejscu tunera nie robiłbym programu dopóki właściciel nie zrobiłby porządku z przeładowaniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovroon 1 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 ladna seria Wg mnie wcale nie taka ładna - 300 nm momentu dla AVF to ładnie ? To diesel więc patrzy się bardziej na nm, a nie na KM. Generalnie na miejscu tunera nie robiłbym programu dopóki właściciel nie zrobiłby porządku z przeładowaniami. fakt moment daje d**y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Moment po programie jest dość ładnie poprowadzony więc nie wiem czego się czepiacie. Turbo po programie pompuje o wiele równiej. u mnie w ajm w serii wyszlo 310nm tuner zrobil program nie liczac sie z tym ze jego praca zostanie pozniej oceniona Ty masz 310nm bo pewnie turbo ci przeladowuje przy 2 tyś obr, tu wyszło w seri ponad 150km bo turbo za duzo dmuchało przy 4 tys obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się