taktuś 2 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Witam, diagnoza dotyczy audi kolegi z forum wiesiekj. Audi z 2000 r. AHU 90PS Auto nie jedzie, zero mocy. Wiesiek mówił, że wymienił N75, że auto jest też po programie na ok. 110PS, choć tego nie widać, tym bardziej nie czuć. Pomóżcie zdiagnozować. Błędy BS 000 BS 003 BS 004 BS011 stat 000 stat001 stat 003 stat 004 stat 007 stat 013 dyn 000 dyn 001 dyn 003 dyn 004 dyn 008 dyn 010 dyn 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 strasznie marnie turbawka dmucha.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekj 0 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 witam panowie to moje auto kupilem je 2 lata temu tak mi powiedzial sprzedawca ale to nie wazne wazne ze teraz nie chce jezdzic powiedzcie co mam wymienic lub zrobic zeby znow jezdzilo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 szukaj dziury w ukladzie dolotowym(wszystkie weze , wezyki ,zlaczki ) , jak to sprawdzisz pomyslimy dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekj 0 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 czyli na razie przeplywke i n75 nie ruszac i szukac dziury w dolocie a czy czasem turbina nie konczy sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 czyli na razie przeplywke i n75 nie ruszac i szukac dziury w dolocie a czy czasem turbina nie konczy sie? nie wiadomo sprawdz najpierw szczelnosc ukladu dolotowego , trzeba eliminowac po kolei przyczyny nie doladowania, turbo na koncu tej drogi będzie :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Wykasujcie te bledy... zobaczycie czy wrócą. Do sprawdzenia: - szczelnosc ukladu dolotowego - szczelnosc zaworu upustowego - czy sie domyka - mozna by lekko przyspieszyc zaplon To auto nie ma teraz 70 KM a co dopiero 110. Czy jest/nie jest po programie tego w logach nie widac... ja mam podejrzenia, ze jest - ale po bardzo nieudolnym. Jakis tuner powinien to zweryfikowac. Oczywiscie najpierw doprowadzcie auto do ładu. Pozdrawiam i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Wiesiek mówił, że wymienił N75, N75 nowy dedykowany do tego modelu .... czy te blady po wykasowaniu wracaja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktuś 2 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Wiesiek mówił, że wymienił N75, N75 nowy dedykowany do tego modelu .... czy te blady po wykasowaniu wracaja ? Zawór, który zobaczyłem przy tym silniku wyglądał mniej więcej tak http://allegro.pl/item641827544_zawor_turbosprezarki_tdi_volkswagen_n75_turbo.html moje pobieżne oględziny, stan przewodów podciśnieniowych i tej części dolotu na którą można spojrzeć i dotknąć z góry wykluczają nieszczelność, ale to podkreślam pobieżne oględziny... To auto jedzie tak jak moje po zdjęciu kostki z przepływomierza, zero ciągu, po prostu Star29 Wiesiek, coś wspominałeś o dziwnych czy luźnych przewodach wychodzących ze sterownika. O co chodziło? Przybliż temat. Czy błędy wracają tego nie sprawdzę, chyba że Wiesiek znów przyjedzie do Olsztyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 U mnie pomogło : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t30627.0.html;highlight=ci%C5%9Bnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekj 0 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 witam wlasnie wrocilem z garazu wszystkie weze rozebralem sprawdzilem czy nie pekniete i zlozylem spowrotem takze mysle ze sa szczelne spanky n75 wymienialem na pierburga moj byl chyba orginal bo mial znaczek audi ale po numerach dali mi pierburga a blad czy sie powtarza niewiem bo nie mam vaga ale podjade na spot w niedziele to moze taktus mi podepnie vaga pytanie jak sprawdzic szczelnosc tego zaworu upustowego ruszalem ta sztanga i chodzi nawet o dziwo nie tak ciezko tylko wydaje mi sie ze ma za maly zakres cos okolo 1 1.5 cm takze napiszcie co dalej mam sprawdzac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 sprawdziles przy ic i te duze dolotowe i gumowy laczący plastikowy z kolektorem , jak tak to masz w linku od kolegi co zrobic zeby skrocic sztange i miec pewnosc ze zawor sie domyka , dzialanie twojej turbiny jest takie ze laduje do pewnego momentu jak osiagnie odpowiednia wartosc doladowania zaworek tzw n75 reguluje je, sztanga sie porusza i upuszcza nadmiar cisnienia przez wlasnie zawor upustowy to tak po krotce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekj 0 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 jurto zrobie regulacje tej sztangi przy turbinie ipowiem czy cos pomoglo!!!![br]Dopisany: 02 Czerwiec 2009, 21:01_________________________________________________zrobilem regulacje tej sztangi ale nic nie dalo dalej nie ciagnie ale sprawdzilem jak silnik pracowal i dodawalem gazu ze sztanga wcale sie nie rusza w zadnym zakresie obrotow czym to moze byc spowodowane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktuś 2 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 A czy ty dobrze podłączyłeś przewody podciśnieniowe do N75 ? Może wejście z wyjściem pomylone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekj 0 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 sprawdze jutro a moze jakis schemat ktos ma do tego n75? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 na postoju nie napompuje wysoko zeby zawor sie otworzyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 ale sprawdzilem jak silnik pracowal i dodawalem gazu ze sztanga wcale sie nie rusza w zadnym zakresie obrotow czym to moze byc spowodowane ? masz sprawdzic podczas jazdy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekj 0 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 witam panowie dzisiaj wracajac z pracy dodaje gazu a auto przyspiesza jak dawniej ale przestaje ciagnac przy 2,800 obr wczoraj rozebralem n75 i podalem mu napiecie bez z aku kilka razy i zlozylem spowrotem juz nie jezdzilem co to moze byc ze raz jest dobrze a potem nie dziala jak powinno ?[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2009, 14:53_________________________________________________panowie juz nie wiem co sprawdzac w tym samochodzie pojezdzilem troche w sobote i dalej klapa znowu nie dmuch juz nie wiem co robic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 panowie juz nie wiem co sprawdzac w tym samochodzie pojezdzilem troche w sobote i dalej klapa znowu nie dmuch juz nie wiem co robic? Witaj kolego Widze że troche walczysz z furką Spróbuj jeszcze rozpiąć wydech za turbawą i przejedż się....będzie troche głośno ale wykluczysz w ten sposób zapchanego kata P.S. jak będziesz w Olsztynie np. u Marka[taktuś] to dajcie znać[Marek ma namiar] może w czymś będe mógł pomóc Pozdrawiam serdecznie i życze powrotu auta do zdrowia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 witam panowie dzisiaj wracajac z pracy dodaje gazu a auto przyspiesza jak dawniej ale przestaje ciagnac przy 2,800 obr wczoraj rozebralem n75 i podalem mu napiecie bez z aku kilka razy i zlozylem spowrotem juz nie jezdzilem co to moze byc ze raz jest dobrze a potem nie dziala jak powinno ?[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2009, 14:53_________________________________________________panowie juz nie wiem co sprawdzac w tym samochodzie pojezdzilem troche w sobote i dalej klapa znowu nie dmuch juz nie wiem co robic? cos musi byc w kabelkologi od N75 ... [moze wtyczka zasniedziala,jakies przetarcie].. niestety nie wszytko da sie zdiagnozowac via net ... zrob logi jak auto zaczelo jezdzic ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się