Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Proszę ocenić logi


taktuś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, diagnoza dotyczy audi kolegi z forum wiesiekj. Audi z 2000 r. AHU 90PS

Auto nie jedzie, zero mocy.

Wiesiek mówił, że wymienił N75, że auto jest też po programie na ok. 110PS, choć tego nie widać, tym bardziej nie czuć.

Pomóżcie zdiagnozować.

Błędy

924a16488cbd86d2m.jpg

BS 000

cc254e7395eda191m.jpg

BS 003

a197f4aa9e4df67am.jpg

BS 004

a62b479044d8c800m.jpg

BS011

4394cd6b8e5d343cm.jpg

stat 000

dd69055d6b8ff208m.jpg

stat001

46ce66f8ea28f2b3m.jpg

stat 003

c9a7c2e0971ca3cam.jpg

stat 004

f4d3f247e11fa7c1m.jpg

stat 007

1f911398dffb59d6m.jpg

stat 013

ad0d0c85ae5e6fbdm.jpg

dyn 000

2233b5f9ac8823fem.jpg

dyn 001

f2206be2f4cf2e08m.jpg

dyn 003

22da145742e7f0e9m.jpg

dyn 004

f742207460ae2d1bm.jpg

dyn 008

2d52e97241fda42fm.jpg

dyn 010

744809b8b2a17c57m.jpg

dyn 011

c7c6dcaa1c310af4m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj dziury w ukladzie dolotowym(wszystkie weze , wezyki ,zlaczki ) , jak to sprawdzisz pomyslimy dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli na razie przeplywke i n75 nie ruszac i szukac dziury w dolocie a czy czasem turbina nie konczy sie?

nie wiadomo sprawdz najpierw szczelnosc ukladu dolotowego , trzeba eliminowac po kolei przyczyny nie doladowania, turbo na koncu tej drogi będzie :>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykasujcie te bledy... zobaczycie czy wrócą.

Do sprawdzenia:

- szczelnosc ukladu dolotowego

- szczelnosc zaworu upustowego - czy sie domyka

- mozna by lekko przyspieszyc zaplon

To auto nie ma teraz 70 KM a co dopiero 110.

Czy jest/nie jest po programie tego w logach nie widac... ja mam podejrzenia, ze jest - ale po bardzo nieudolnym.

Jakis tuner powinien to zweryfikowac.

Oczywiscie najpierw doprowadzcie auto do ładu. :wink4:

Pozdrawiam i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesiek mówił, że wymienił N75,

N75 nowy dedykowany do tego modelu ....

czy te blady po wykasowaniu wracaja ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesiek mówił, że wymienił N75,

N75 nowy dedykowany do tego modelu ....

czy te blady po wykasowaniu wracaja ?

Zawór, który zobaczyłem przy tym silniku wyglądał mniej więcej tak

http://allegro.pl/item641827544_zawor_turbosprezarki_tdi_volkswagen_n75_turbo.html

moje pobieżne oględziny, stan przewodów podciśnieniowych i tej części dolotu na którą można spojrzeć i dotknąć z góry wykluczają nieszczelność, ale to podkreślam pobieżne oględziny...

To auto jedzie tak jak moje po zdjęciu kostki z przepływomierza, zero ciągu, po prostu Star29 :decayed:

Wiesiek, coś wspominałeś o dziwnych czy luźnych przewodach wychodzących ze sterownika.

O co chodziło? Przybliż temat.

Czy błędy wracają tego nie sprawdzę, chyba że Wiesiek znów przyjedzie do Olsztyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wlasnie wrocilem z garazu wszystkie weze rozebralem sprawdzilem czy nie pekniete i zlozylem spowrotem takze mysle ze sa szczelne

spanky n75 wymienialem na pierburga moj byl chyba orginal bo mial znaczek audi ale po numerach dali mi pierburga a blad czy sie powtarza niewiem bo nie mam vaga ale podjade na spot w niedziele to moze taktus mi podepnie vaga

pytanie jak sprawdzic szczelnosc tego zaworu upustowego ruszalem ta sztanga i chodzi nawet o dziwo nie tak ciezko tylko wydaje mi sie ze ma za maly zakres cos okolo 1 1.5 cm takze napiszcie co dalej mam sprawdzac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziles przy ic i te duze dolotowe i gumowy laczący plastikowy z kolektorem , jak tak to masz w linku od kolegi co zrobic zeby skrocic sztange i miec pewnosc ze zawor sie domyka , dzialanie twojej turbiny jest takie ze laduje do pewnego momentu jak osiagnie odpowiednia wartosc doladowania zaworek tzw n75 reguluje je, sztanga sie porusza i upuszcza nadmiar cisnienia przez wlasnie zawor upustowy to tak po krotce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jurto zrobie regulacje tej sztangi przy turbinie ipowiem czy cos pomoglo!!!![br]Dopisany: 02 Czerwiec 2009, 21:01_________________________________________________zrobilem regulacje tej sztangi ale nic nie dalo dalej nie ciagnie ale sprawdzilem jak silnik pracowal i dodawalem gazu ze sztanga wcale sie nie rusza w zadnym zakresie obrotow czym to moze byc spowodowane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ty dobrze podłączyłeś przewody podciśnieniowe do N75 ?

Może wejście z wyjściem pomylone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na postoju nie napompuje wysoko zeby zawor sie otworzyl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale sprawdzilem jak silnik pracowal i dodawalem gazu ze sztanga wcale sie nie rusza w zadnym zakresie obrotow czym to moze byc spowodowane ?

masz sprawdzic podczas jazdy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie dzisiaj wracajac z pracy dodaje gazu a auto przyspiesza jak dawniej ale przestaje ciagnac przy 2,800 obr wczoraj rozebralem n75 i podalem mu napiecie bez z aku kilka razy i zlozylem spowrotem juz nie jezdzilem co to moze byc ze raz jest dobrze a potem nie dziala jak powinno ?[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2009, 14:53_________________________________________________panowie juz nie wiem co sprawdzac w tym samochodzie pojezdzilem troche w sobote i dalej klapa znowu nie dmuch juz nie wiem co robic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie juz nie wiem co sprawdzac w tym samochodzie pojezdzilem troche w sobote i dalej klapa znowu nie dmuch juz nie wiem co robic?

Witaj kolego

Widze że troche walczysz z furką :cool1:

Spróbuj jeszcze rozpiąć wydech za turbawą i przejedż się....będzie troche głośno ale wykluczysz w ten sposób

zapchanego kata :wink4:

P.S. jak będziesz w Olsztynie np. u Marka[taktuś] to dajcie znać[Marek ma namiar] może w czymś będe mógł pomóc :wink4:

Pozdrawiam serdecznie i życze powrotu auta do zdrowia. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie dzisiaj wracajac z pracy dodaje gazu a auto przyspiesza jak dawniej ale przestaje ciagnac przy 2,800 obr wczoraj rozebralem n75 i podalem mu napiecie bez z aku kilka razy i zlozylem spowrotem juz nie jezdzilem co to moze byc ze raz jest dobrze a potem nie dziala jak powinno ?[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2009, 14:53_________________________________________________panowie juz nie wiem co sprawdzac w tym samochodzie pojezdzilem troche w sobote i dalej klapa znowu nie dmuch juz nie wiem co robic?

cos musi byc w kabelkologi od N75 ... [moze wtyczka zasniedziala,jakies przetarcie].. niestety nie wszytko da sie zdiagnozowac via net ...

zrob logi jak auto zaczelo jezdzic ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...