Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Płyn w chłodnicy się zagotował


irekherba

Rekomendowane odpowiedzi

...ze termostat niedomaga i jemu trzeba sie przyjrzec,a jak sie powtorzy,to wymienic... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, tez tak myślę, pojeżdże trochę i zobaczymy i dzięki za odp. pozdrawiam i życzę wszystkim jak naj mniej usterek i wiele przyjemności z jazdy nszymi autami :hi: [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2009, 21:45_________________________________________________no i problem powrócił zagotowal się płyn ponownie,mogę opisac to tak,powietrze do kabiny leci gorące, wisko działa,chłodnica jest zimna i wyrzuca powietrze, w zbiorniczku od płynu chł. wężykiem przelewowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i problem powrócił zagotowal się płyn ponownie,mogę opisac to tak,powietrze do kabiny leci gorące, wisko działa,chłodnica jest zimna i wyrzuca powietrze, w zbiorniczku od płynu chł. wężykiem przelewowym.

kilka dni temu miałem podobną sytuację, wymień pompę wody i będzie ok, u mnie pękł plastikowy wirnik, chłodnica też była zimna i wisko kręciło cały czas na wolnych obrotach, po wymianie pompy wszystko jest ok.

acha obieg płynu był u mnie pomimo padniętej pompy to płyn się przelewał do zbiorniczka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj masz zrzut z ETKI---> 9034287b5b2ab91fm.jpg

w 1,6 byly dwa rodzaje pomp zewnetrzna i wewnetrzna,jesli masz zewnetrzna,to bedziesz musial odkrecic napinacz paska i z boku dojdziesz do srob,ale nie wiem ,czy dasz rade zdjac napinacz bez chociarzby odchylenia chlodnicy,jak nie bedziesz mogl sie dostac to odkrec sruby i odsun kawalek,tak,zebys mogl reke wlozyc,plyn i tak spuscisz,wiec rurki na dole beda zdjete :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1,6 byly dwa rodzaje pomp zewnetrzna i wewnetrzna,

W adp jest pompa taka jak na obrazku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1,6 byly dwa rodzaje pomp zewnetrzna i wewnetrzna,

W adp jest pompa taka jak na obrazku.

teraz juz pamietam- tylko AHL ma wewnetrzna pompe wody :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie no to jeszczeraz opiszę, to trochę dziwne że płyn się gotuje a chłodnica u dołu letnia,mechanik twierdzi że to uszczelka, no dobra to dlaczego przewody są miękkie no i dlaczego auto normalnie pali ma moc dopiero jak przejadę 10km to kipi i wyrzuca płyn wężykiem przelewowym.Powinno wyżucac już po odpaleniu skoro by to była uszczelka. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo to nie uszczelka,mozliwosci gotowania sie wody to albo brak dostatecznego obiegu powodowanego przez pompe,albo termostat-a powiedz mi jeszcze,czy jak sie woda gotuje,to jaka temperature pokazuje wskaznik na zegarach?

przy peknietej uszczelce,kompresja wytwarzana przez tloki ,wybijalyby wode caly czas,moglbys miec wode w misce olejowej i odwrotnie-olej w zbirniku cieczy chlodzacej...

jesli temperatura wzrasta do maximum to albo pompa,albo termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zbiorniczku nie ma plam oleju, no i dodam że w zbiorniczku płyn się podnosi jak silnik pracuje,to chyba pompa daje ciśnienie.

niekoniecznie,bo plyn zwieksza swoja objetosc jak sie nagrzeje :wink4:

obieg zobacz jak auto stoi na wolnych obrotach i odkrec zakretke( tylko ,jak silnik sie wystudzi,bo sie poparzysz :wink4:) i wpusc kropelke czegos innego koloru(moze byc sok malinowy :tongue4:)i obserwuj,jak sie przemiesci ,jak dodasz gazu (na przepustnicy linka) to znaczy,ze obieg jest,i pozostal termostat :wink4:[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2009, 22:49_________________________________________________ale teraz przypomnialo mi sie,ze jak pompa u mnie padla,to tez chwile mozna bylo jechac ,ale jak przypilowalem,to temp podskakiwala i gotowala sie woda,wlacz ogrzewanie i zobacz ,czy grzeje,jak kiedys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nr 13 na zdjeciu,ktore wkleilem -kolo pompy wody,nie da rady jechac bez termostatu,

mozna jechac w takim stanie auta ,ale powolutku i nie daleko,a na pewno nie przez miasto,gdzie czesto musisz gaz depnac,lepiej zadzwon po kogos i niech Cie zaholuje do warsztatu,lub na miejsce,gdzie bedziesz to robic,ewentualnie laweta :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...