Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Czy błąd 17947 może być związany z czujnikiem umieszczonym pod pedałem sprzęgła ?


calt

Rekomendowane odpowiedzi

Hey, mam podobny problem 

ten sam błąd 17947 ale po odkręceniu obudowy niestety zauważyłem, że nie posiadam czujnika sprzęgła... Czy ktoś go wcześniej wyjął? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W moim Audi też nie ma czujnika położenia pedału sprzęgła, a błedy pokazuje jak niżej....
Tzw. kierownica powietrza pracuje jak należy. Problem z mieszanką może mieć związek z brakiem czujnika pedału sprzęgła?

Ktoś coś podpowie?

Control Module Part Number: 8E0 907 557    
Component and/or Version: 2.0L R4/5VS         0005
Software Coding: 0011501
Work Shop Code: WSC 63351

5 Znalezione:  
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded
17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal
        P1539 - 004 - No Signal/Communication
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
        P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
        P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, radkoo napisał:

Problem z mieszanką może mieć związek z brakiem czujnika pedału sprzęgła?

Nie. Zrób logi statyczne i dynamiczne 2+33. Jest lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej link do logów statycznych.

 

Logi dynamiczne wrzuce później.

Proszę o podpowiedzi co jest nie tak, ewentualnie czy wszystko jest OK.

Edytowane przez radkoo
aktualizacja loga statycznego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyeliminowałem błędy:

1) 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal - P1539 - 004 - No Signal/Communication
2) 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit - P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
 

...wymieniając czyjnik położenia sprzęgła i wymianą klemy minusowej (trzymała się dosłownie na kilku "włosach" wiązki) :wallbash:

 

Do usunięcia zostały błedy:

1) 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold - P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded
2) 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean - P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded

3) 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich - P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded

Po wymianie klemy minusowej do wystąpienia błedu silnika zrobiłem około 200 km. Wcześniej po skasowaniu błedów robiłem około 40-50 km do wystąpienia "check engine".

 

Poniżej log statyczny po usunięciu 3 usterek:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Proszę o jakieś sugestie, co zrobić, sprawdzić itp.... :dontknow:

Z góry dziękuję

Edytowane przez radkoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam jedno pytanie czy niesprawny czujnik pedału sprzęgła może powodować szarpania pojazdem podczas przyspieszania ?

Ponieważ od wczoraj borykam się z problemem szarpania pojazdu i po podłączeniu vaga wyskoczył ten błąd 17947.

Dodam że na jałowym biegu gdy powoli dodaje gazu to płynnie obroty rosną lecz gdy gwałtownie wcisne gaz zaszarpie karoserią tak jakby nie pracował na wszystkich cylindrach lecz wypadania zapłonu nie ma w ogóle .

Edytowane przez pit116
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...