soczeklol123 0 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 witam zrobilem logi tylko przepraszam zataka jakosc zapisu ale posiadam stary kompyter w ktorym niema nawet exela za utrudnienia przepraszam i dzieki wielkie z gory za analize link do logow http://rtnet.pl/vaglog/walus615_314.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Wrzuc tu: http://rtnet.pl/vaglog/ to znaczaco poprawi ich czytelnosc.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Przecież w AEB nie ma możliwości pomiaru VAG'iem ciśnienia doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 kurcze nieznam sie na tym tak szczegolowo ale dzieki za olsnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 w Twoim silniku to tylko jakis wskaznik podpiac trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Przecież w AEB nie ma możliwości pomiaru VAG'iem ciśnienia doładowania. dobrze ze chociaz turbo jest ... koniec OT ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się