sylvestroni 0 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Witam Posiadam Audi A4 1.9TDI 110 KM. Proszę o ocenę logów, ponieważ wyskakuje mi błąd : 00575 i od tego momentu auto niema mocy. Są to moje pierwsze logi, proszę o wyrozumiałość... Oto logi statyczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/89207edf31861738.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b02205144d3375e0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ad2d2f887576a4c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e18234d6b17d77b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2722ac550c8fad8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d7ac3a4bffb9945b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ded934dbdb60f697.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22ef08dc4e23bec6.html Logi statyczne - BS: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/963a70ea5f57eb44.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50e06526cdbfd477.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3dcb3f99b41e5ab0.html Logi dynamiczne(przed pojawieniem się błędu - 00575): http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e94cae8947da2afa.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ffd6cd6f5eadd3c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb64e6473066d4c2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/660e58a3f7f9fd0d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29a8c32f6fd04370.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/952cabd4788e9ee3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a7b63b03d2aff65.html Logi dynamiczne(po pojawieniu się błędu - 00575): http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/47f80612b20d4270.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/379292c4d9d36ead.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93f1b7c7c1873132.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad30ca4fe3d8e3b3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c874db9dc6f802f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3db5bfaa0b29b3a9.html Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zrób porzadek z turbiną,n75,przewody podciśnienia dolot na szczelność-węze, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Stawiam na nieszczelnosc w dolocie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Logi dynamiczne(przed pojawieniem się błędu - 00575): http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29a8c32f6fd04370.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/952cabd4788e9ee3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a7b63b03d2aff65.html turbo pompuje 1600mbar, a lmm 1000 i nie obcina dawek ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 mysli: turbo mierzy 1600mbar, a lmm 1000 i nie obcina dawek ... ? Wlasnie tak sie robi jak powietrze ucieka bokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 turbo pompuje 1600mbar, a lmm 1000 i nie obcina dawek Dlatego napisalem ze jest nieszczelnosc w dolocie...w specyficznym miejscu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylvestroni 0 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 witam ponownie. Dzisiaj zobaczyłem ze wąż przed kolektorem ssącym jest pęknięty,pewnie to było przyczyną.Dziękuje za informacje i pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 turbo pompuje 1600mbar, a lmm 1000 i nie obcina dawek ... ? co to jest "Imm" ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 co to jest "Imm" ?? Luftmassenmesser ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 myślałem ze rozjaśni mi się to zdanie jesli bede wiedział co to jest lmm. Ale dalej nic nie kumam. "turbo pompuje 1600mbar, a lmm 1000 i nie obcina dawek ... ?" turbo pokazuje 1600 mbar, a lmm 1000 i ta różnica powoduje, że być jedno z nich jest padnięte, albo ze po drodze jest dziura? no i co z tymi dawkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 myślałem ze rozjaśni mi się to zdanie jesli bede wiedział co to jest lmm. Ale dalej nic nie kumam. "turbo pompuje 1600mbar, a lmm 1000 i nie obcina dawek ... ?" turbo pokazuje 1600 mbar, a lmm 1000 i ta różnica powoduje, że być jedno z nich jest padnięte, albo ze po drodze jest dziura? no i co z tymi dawkami? postudiuj troche forum,poczytaj, jest tego troche a napewno dojdziesz o co chodzi ... "forum to wedka ... rybe musisz zlapac sam ... " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 co za dramat!! tak to (""forum to wedka ... rybe musisz zlapac sam ... ") napisałeś, że gęsiej skórki dostałem !!!! to nie sarkazm, tylko żarcik dzięki za podpowiedzi, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się